اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور توسعه فعالیت‌های قرآنی صورت می‌گیرد

دوره‌های روستایی آموزش قرآن کریم در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: دوره‌های روستایی آموزش قرآن کریم با هدف توسعه فعالیت‌های قرآنی در استان برگزار می‌شود.

دوره‌های روستایی آموزش قرآن کریم در قزوین

ناطق معین‌الدین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برپایی دوره‌های ویژه آموزش و تربیت مربی قرآن کریم در شبکه تعاون روستایی استان اظهار داشت: این دوره برای اعضا و مجموعه پرسنل اداره کل تعاون روستایی استان قزوین و شهرستان‌های تابعه برگزار می‌شود.

مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان قزوین اضافه کرد: هدف از برگزاری دوره مفاهیم و حفظ قرآن کریم گسترش فرهنگ قرآنی بین کارکنان و مدیران رده‌های مختلف این اداره در سطح استان قزوین است.

وی با بیان اینکه این دوره طی مدت 2 ماه برای کارکنان برگزار می‌شود، تصریح کرد: هنرجویان پس از طی مراحل مختلف از سوی این اداره گواهینامه پایان دوره قرآن‌آموزی را دریافت می‌کنند.

مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان قزوین ادامه داد: هنر‌آموزان در 16 جلسه با حضور مربیان قرآن کریم مفاهیم قرآنی را فرا می‌گیرند.

معین‌الدین خاطر‌نشان کرد: شبکه تعاون روستایی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های انسانی در راستای توسعه و ایجاد ساختار‌های نوین در حوزه روستایی فعالیت و تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول