اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)

محفل انس با قرآن در لادیز میرجاوه برگزار شد

خبرگزاری فارس: نمایندگی تبلیغات اسلامی میرجاوه در نقط صفر مرزی ایران با پاکستان، محفل انس با قرآن مجید را با محوریت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) برگزار کرد.

محفل انس با قرآن در لادیز میرجاوه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، در محکومیت توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) و اعلام انزجار از عوامل صهیونیستی و آمریکایی، محفل انس با قرآن کریم با همکاری نمایندگی تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش میرجاوه در مدرسه شبانه‌روزی شهید مطهری لادیز برگزار شد.

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی میرجاوه ضمن قرائت آیات اول تا نهم سوره مبارکه «صف» به توضیح و ترجمه این آیات پرداخت و اظهار داشت: اهانت به نبی مکرم اسلام و کتاب آسمانی آن حضرت اهانت به تورات و انجیل و پیامبرانی همچون حضرت موسی(ع) و حضرت عیسی(ع) نیز هست، چرا که در کتاب‌های آسمانی بدون تحریف خصوصیات و اسم مبارک حضرت محمد(ص) آمده و آمدنش را بشارت داده‌اند.

حجت‌الاسلام مرداد نورایی یار افزود: دشمنان و کفار می‌خواهند نور الهی را با دهان، قلم، کاریکاتور و فیلم خاموش کنند اما خداوند نور و دین خودش را کامل و بر تمام ادیان منحرف شده غالب کرده و پیامبری به عنوان خاتم‌الاوصیاء و خاتم‌الانبیاء به نام حضرت محمد(ص) ارسال کرد تا مردم را از گمراهی نجات دهد.

همچنین در این مراسم یکی از علمای اهل سنت و محمود شهرکی رئیس آموزش و پرورش میرجاوه به ایراد مطالب پرداختند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول