اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم خبر داد

رتبه نخست دانش‌آموزان قمی در مسابقات کشوری اذان

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: دانش‌آموزان قمی توانستند سال گذشته به رتبه نخست کشوری در رشته اذان دست یابند.

رتبه نخست دانش‌آموزان قمی در مسابقات کشوری اذان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم ناصر حمزه‌ای پیش از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان قم که در فرمانداری برگزار شد به برخی موفقیت‌های این معاونت اشاره و اظهار کرد: دانش‌آموزان قمی با شرکت در مسابقات قرآن و معارف اسلامی، مسابقات فرهنگی هنری و پرسش مهر حائز رتبه شدند.

وی بیان کرد: مسابقات قرآن و معارف اسلامی به صورت کشوری تیر ماه سال جاری در سه بخش اذان، قرآن و نهج‌البلاغه دختران و پسران و جشنواره احکام در سه استان تهران، اصفهان و مشهد برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قم با اشاره به حضور هفت نفر از دانش‌آموزان قمی در مسابقات کشوری اذان که در تهران برگزار شد، تصریح کرد: از این تعداد پنج نفر توانستند به رتبه‌های کشوری دست یابند.

وی افزود: دو نفر از دانش‌آموزان رتبه نخست، یک نفر از آنان رتبه دوم، یک نفر رتبه سوم و یک نفر دیگر رتبه چهارم کشوری را کسب کرد.

حمزه‌ای ابراز داشت: دانش‌آموزان قمی در رقابت با 32 استان توانستند رتبه نخست کشوری را در این رشته به دست آورند.

وی در ادامه به مسابقات کشوری قرآن و نهج البلاغه پسران که در استان اصفهان برگزار شد اشاره و عنوان کرد: در این مسابقات 28 نفر از دانش‌آموزان قمی شرکت کردند که 9 نفر از آنان به مقام‌های برتر دست یافتند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: یک نفر از دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مسابقات نهج‌البلاغه رتبه نخست، پنج نفر رتبه دوم، یک نفر رتبه سوم و یک نفر رتبه چهارم را کسب کرد.

وی با بیان اینکه 28 نفر از دانش‌آموزان دختر در این مسابقه حضور داشتند اظهار کرد: 14 نفر از دختران شرکت‌کننده در این مسابقات حائز رتبه‌های کشوری شدند.

حمزه‌ای عنوان کرد: سه نفر از دانش‌آموزان دختر رتبه نخست، یک نفر رتبه دوم، سه نفر رتبه سوم و چهار نفر رتبه چهارم و سه نفر رتبه پنجم کشوری را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: 14 نفر از دانش‌آموزان استان قم در این جشنواره شرکت کردند که از نظر اخلاق و نظم برنامه رتبه برتر کشور را کسب کردند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان قم از شرکت دانش‌آموزان قمی در مسابقات فرهنگی هنری پرسش مهر خبر داد و گفت: سال گذشته 26 نفر از دانش‌آموزان قمی رتبه کشوری به دست آوردند که این رتبه برای قم بی‌سابقه بود.

وی در بخش پایانی سخنان خود از استقبال فراوان مردم از غرفه آموزش و پرورش در جشنواره آفتابگردان خبر داد و گفت: این غرفه به عنوان غرفه برتر شناخته شد و تندیس جشنواره را از آن خود کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول