اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری ‌در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های شهرداری به زودی در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود

نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری ‌در اصفهان برگزار می‌شود

علیرضا ذاکراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد دستاوردهای فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های شهرداری‌های کشور اظهار کرد: استان اصفهان با توجه به وجود زیرساخت‌های گردشگری و ظرفیت توریستی یکی از قطب‌های گردشگر‌پذیر در ایران است و امیدواریم با حضور شهرداران شهرداری‌های کل کشور و استفاده کافی و وافی از این فرصت به وجود آمده، مسائل زیرساختی شهرهای گردشگرپذیر برطرف شود.

وی با اشاره به حضور 103 شهرداری از سراسر کشور در این نمایشگاه افزود: از بین شهرداری‌های کشور 23 شهرداری مربوط به استان اصفهان بود که بیش از 20 درصد از غرفه‌های مربوط به نمایشگاه سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها متعلق به اصفهان بود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در این نمایشگاه غرفه‌های شهرداری‌های اصفهان، 195 پروژه با حجم سرمایه‌گذاری 2 هزار و 400 میلیارد تومان در معرض دید سرمایه‌گذاران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مقامات کشور و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور یافتند، گفت: خدمات شهری، مباحث تفریحی، خدمات عمومی و گردشگری از جمله مباحث محوری این پروژه‌ها بودند و موضوعات جالبی را شهرداران 23 شهرستان استان اصفهان در معرض دید قرار دادند و همین امر موجب شد تفاهم‌نامه‌های ابتدایی میان شهرداری‌های اصفهان و سرمایه‌گذاران منعقد شود.

ذاکراصفهانی با تاکید بر اینکه، نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های شهرداری به زوی در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود، گفت: با مشارکت سرمایه‌گذاران در طرح‌های عمرانی، بار مالی حوزه توسعه و عمران شهرداری که عمده بر دوش مردم است برداشته شده و می‌توانیم شاهد رشد و شکوفایی بیشتر استان باشیم.

وی با بیان اینکه در بخش خدماتی و تفریحی و گردشگری آماده هستیم بسترهای لازم را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنیم، ادامه داد: از سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم تا برای بازدید از این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول