اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اداره کار البرز در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد

اسامی ادارات برتر و کم‌کار در ایجاد فرصت‌های شغلی در البرز

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز اسامی اداراتی که بیشترین و کمترین فرصت شغلی را ایجاد کردند، اعلام کرد.

اسامی ادارات برتر و کم‌کار در ایجاد فرصت‌های شغلی در البرز

کاوه حدادپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی پنج ماه نخست سال جاری در مجموع بیش از 6 هزار و 850 فرصت شغلی در استان البرز ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: این فرصت‌های شغلی توسط دستگاه‌های اجرایی و بر اساس سهمیه‌ای هر دستگاه،‌ ایجاد شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در پاسخ به این پرسش که آیا آمار فوق قابل ارزیابی است؟ گفت: تمام این مشاغل در سامانه‌ای که به همین منظور طراحی شده ثبت شده و همه می‌توانند تک تک فرصت‌های شغلی را رصد و از صحت آن اطمینان حاصل کنند.

حدادپور در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه کدام یک از دستگاه‌های اجرایی استان البرز در این حوزه بیشترین عملکرد را داشتند؟‌ افزود: تا پایان پنجمین ماه سال جاری اداره کل پایانه‌ها و حمل و نقل در مجموع  705 فرصت شغلی را ایجاد کرد که از نظر تعداد بیشترین رقم تا این تاریخ به شمار می‌آید.

به گفته وی شرکت گاز استان البرز طی پنج ماه نخست سال 91 تنها سه فرصت شغلی جدید ایجاد کرده که از نظر آمار در مقایسه با دستگاه‌هایی که در این حوزه فعال بودند، کمترین تعداد به حساب می‌آید.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز اعلام کرد: همچنین برخی از دستگاه‌ها و نهادها با وجود اینکه فعالیت‌هایی در حوزه ایجاد اشتغال داشتند، اما در سامانه اختصاصی هیچ فرصت شغلی جدیدی را ثبت نکرده‌اند.

حدادپور ادامه داد: به عنوان نمونه اداره ورزش و جوانان، بنیاد شهید، آب و فاضلاب، شهرداری‌ها، ثبت اسناد، تامین اجتماعی و حفاظت محیط زیست از جمله این ادارات هستند.

وی در پایان تاکید کرد:‌ استانداری البرز و اداره کار با جدیت بر نحوه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه ایجاد اشتغال نظارت کرده و به صورت لحظه به لحظه این فرایند را رصد و پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول