اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام تاکید کرد

لزوم بهره‌جویی از فرصت‌ها برای خدمت‌رسانی به محرومان

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام گفت: باید تلاش کنیم از همه فرصت‌هایی که برای خدمت به محرومان به دست می‌آید نهایت بهره را ببریم.

لزوم بهره‌جویی از فرصت‌ها برای خدمت‌رسانی به محرومان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام جعفر طزری بعد از ظهر امروز در جمع مدیران ستادی کمیته امداد و کارکنان این نهاد در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و گچساران اظهار کرد: خدمات ارزشمندی تاکنون و به برکت نظام مقدس اسلامی به مردم محروم و نیازمند انجام شده و این خدمات باید ادامه داشته باشد.

امام جمعه چرام کمیته امداد را منشأ خیر و خدمت دانست و افزود: کارکردن در این حوزه بسیار سخت است و حوصله می‌خواهد ولی هر کار سختی اجر و پاداش خاص خود را دارد.

وی با به کار بردن یک تشبیه بیان کرد: ماهی تا وقتی در آب است قدر  آب را نمی‌داند ولی همین‌ که چند ثانیه از آب دور شد می‌فهمد که چه گوهری را از دست داده است پس به شما امدادگران توصیه می‌کنم که مثل ماهی نباشید و قدر فرصتی که برای محرومان در این نهاد مقدس دارید را بدانید.

امام جمعه چرام با بیان اینکه محرومان و اقشار کم‌درآمد جامعه از منظر حکومت‌های اسلامی جایگاه رفیعی دارند به سخن حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: وقتی امام راحل می‌فرماید که من یک تار موی کوخ‌نشینان را به کاخ‌‌نشینان عوض نمی‌کنم دیگر باید حساب کار دستمان بیاید که باید در ارتباط با این قشر ارزشمند جامعه چه رفتار و عملکردی را داشته باشیم.

وی ابراز داشت: باید تلاش کنیم از همه فرصت‌هایی که برای خدمت به محرومان به دست می‌آید نهایت بهره را ببریم و بدون شک در نهاد مقدس کمیته امداد این فرصت‌ها زیاد هستند.

طزری ادامه داد: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی کمیته امداد بر هیچ کس پوشیده نیست و تاکنون خدمات زیادی به اقشار پایین دست جامعه در بخش‌های مختلف صورت گرفته است.

امام جمعه چرام با اشاره به اهمیت و قداست جایگاه کمیته امداد تاکید کرد: کارکنان این نهاد قدر خود را بدانند و از فرصت‌های خدمت‌گذاری به مردم و نیازمندان به نحو احسن استفاده کنند.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول