اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند:

دانشگاه آزاد بیرجند حجاب را جدی نمی‌گیرد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند گفت: مسئولان در دانشگاه آزاد بیرجند به مسئله حجاب توجه جدی نمی‌کنند.

دانشگاه آزاد بیرجند حجاب را جدی نمی‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمود مقامی در نشست تشکل‌های دانشجویی در خبرگزاری فارس خراسان جنوبی در مورد مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاه‌ و دانشجو و راه‌های تحقق آن به ویژه در مقوله عفاف و حجاب اظهار داشت: بی‌حجابی عامل کندی حرکت علمی کشور می‌شود و مسؤلان دانشگاه‌ها باید به این امر توجه ویژه‌ای کنند.
وی با اشاره به اینکه امروزه یکی از سیاست‌های استکبار ترویج بی‌حجابی در دانشگاه‌ها است، افزود: بهترین راه مقابله با بدحجابی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها است که در این کرسی‌ها حقیقت را دو طرف در بحث حجاب گفته و واقعیت را می‌پذیرند.
مقامی با بیان اینکه مسئولان در دانشگاه آزاد بیرجند به مسئله حجاب توجه جدی نمی‌کنند، تصریح کرد: مسئولان فرهنگی دانشگاه‌ها باید حجاب را به طور دقیق کنترل کنند که اگر دانشجویان جدیدالورود کنترل نشوند مورد هجمه‌های تهاجم فرهنگی دشمن قرار می‌گیرند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند تأکید کرد: دشمن از هر ابزاری استفاده می‌کند تا بی‌حجابی را در دانشگاه‌ها و جامعه دانشجویی ترویج کند که در این زمینه باید هوشیار باشیم.  
وی با بیان اینکه نگاه مدیران به جامعه دانشجویی نگاه درستی نیست، افزود: امید است مسئولان ما بیدار شده و به جامعه دانشجویی استان نگاه ویژه‌ای داشته باشند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با اشاره به لزوم ورود نسل جوان به میدان مسئولیت‌ها تأکید کرد: در خراسان جنوبی مدیر جوان در نهادهای اجرایی دیده نمی‌شود که امید است مسئولان استان به جوانان اطمینان پیدا کنند تا بتوانند این مسؤلیت‌ها را تجربه کنند.
مقامی خواستار راه‌اندازی مرکز مطالعات پژوهشی توسط معاونت اجتماعی و سیاسی استانداری خراسان جنوبی شد و گفت: امید است با راه‌اندازی این مرکز حلقه مشاوران جوان در استان فعال‌تر شوند تا نیروهایی که مسئولیت‌های جامعه را بر عهده می‌گیرند تا با یک سری مطالعات و روحیه انقلابی اسلامی وارد مسؤلیت‌های جامعه شوند.
وی با بیان اینکه نباید اجازه دارد افرادی با روحیه پوچ و سکولار وارد ادارات و دستگاه‌های اجرایی شوند، ادامه داد: این امر موجب تزلزل در اصول اسلامی می‌شود و جامعه را در راستای اهداف دشمن جلو می‌برند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با اشاره به اینکه لزوم شفافیت در اطلاعات اقتصادی به عنوان مبنایی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی یکی از دیدگاه‌های دانشجویان در دیدار با مقام معظم رهبری بود، اظهار داشت: این موضوع را مقام معظم رهبری در سال 80 مطرح کردند که هم جامعه دانشجویی، دولت، مجلس و قوه قضاییه این موضوع را پیگیر باشند لذا در این دیدار دانشجویان خواستند تا این موضوع رسانه‌ای شود.
مقامی با اشاره به سخنان رهبری در این مورد ادامه داد: تا موضوعی در بحث مفاسد اقتصادی مشخص و اثبات نشود نباید به طور علنی از طریق رسانه‌ها اعلام شود که این سخنان رهبر معظم انقلاب برای جامعه دانشجویی فصل‌الخطاب است و هیچ صحبتی روی این قضیه نداریم.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با بیان اینکه جنبش دانشجویی نگاهش به تمام عرصه‌ها به ویژه در عرصه نظام سرمایه‌داری و استکبار باید جبهه‌ای باشد، اظهار داشت: باید جامعه دانشجویی به صورت جبهه مانند و بهم پیوسته مسائل کشور را رصد کنند و بر اساس آن بسیاری از موضع‌گیری‌های جنبش دانشجویی مشخص خواهد شد.
مقامی با اشاره به اینکه در طرح اقتصاد مقاومتی باید به صورت جبهه‌ای و هدفمند وارد شویم، یادآور شد: این طرح کار یک سال یا دو سال نیست بلکه حداقل برای آن باید 10 سال پیش‌بینی کرد و با موقعیت‌شناسی، شناخت وضع موجود و برنامه‌ریزی مناسب به این طرح دست یابیم.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول