اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران:

عمق انقلاب در بسیج مستضعفان جاری است/ فهمیده‌های ما باید حسینی عمل کنند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران عمق انقلاب را در بسیج مستضعفان ساری و جاری دانست و گفت: در دهه چهارم انقلاب فهمیده‌های ما باید حسینی عمل کنند تا بیرق اقتصاد مقاومتی به طور کامل در یک کار جهادی برافراشته شود.

عمق انقلاب در بسیج مستضعفان جاری است/ فهمیده‌های ما باید حسینی عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سرهنگ رحمت‌الله صادقی بعدازظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل موسسه مالی اعتباری مهر در مازندران با بیان اینکه سپاه کربلا در سه دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دارای ظرفیت‌های ارزشمندی شده است، اظهار داشت: لشگر 25 کربلا در تاریخ دفاع مقدس مطرح شده است.

وی به ماموریت سپاه کربلای مازندران و تیپ امامت در غرب کشور اشاره کرد و گفت: 20 ناحیه که اداره بسیج مستضعفان در مازندران را برعهده دارد 236 حوزه مقاومت و بیش از 4 هزار پایگاه مقاومت را سرپرستی می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه عمق انقلاب در بسیج مستضعفان ساری و جاری است، تصریح کرد: در سه سال گذشته گردان امام حسین(ع) موفق به راه‌اندازی 27 گردان شد.

وی اضافه کرد: یک سوم جمعیت مازندران معادل یک میلیون نفر عضو بسیج هستند.

این مسئول ادامه داد: از یک میلیون نفر بسیجی مازندرانی، 440 هزار نفر بسیجی فعال و بقیه به صورت عادی با سپاه کربلای استان همکاری می‌کنند.

صادقی خاطرنشان کرد: 280 هزار نفر از اعضای بسیج در مازندران خانم و بقیه نیز از برادران محسوب می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه موسسه مالی اعتباری مهر از افتخاراتی است که در حوزه خدمات‌رسانی به مردم از ظرفیت بسیج نیز پشتیبانی می‌کند، یادآور شد: 9 درصد خدمات معیشتی موسسه مالی اعتباری مهر شامل حال بسیجیان شد.

وی اضافه کرد: شاهد خدمات‌رسانی خوب موسسه مالی اعتباری مهر به بسیج مستضعفان هستیم و این فعالیت می‌تواند به لحاظ کمی و کیفی در حفظ دستاورهای انقلاب اسلامی موثر باشد.

صادقی با بیان اینکه بسیج توانست مدل مقاومت را به شکل فرهنگ در جامعه نهادینه و حفظ  کند، بیان داشت: بسیج با حضور مردم در حوزه دفاع نظامی، انتظامی و نیز مسائل امنیتی به واسطه کار با مردم در حوزه‌های مختلف صاحب سبک است.

وی به تحقق اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبری است اشاره کرد و گفت: در دهه چهارم انقلاب اسلامی فهمیده‌های ما باید حسینی عمل کنند تا بیرق اقتصاد مقاومتی به طور جامع و کامل در یک کار جهادی در جامعه اجرا شود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول