اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هنوز موتورها حادثه‌سازند

برخورد 2 خودرو با 2 موتور 5 مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: یک دستگاه خودروی ال 90 با موتورسیکلت و یک دستگاه پراید با موتورسیکلت در جاده کهک برخورد کردند که این حادثه پنج مجروح بر جای گذاشت.

برخورد 2 خودرو با 2 موتور 5 مجروح بر جای گذاشت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه سرعت بالا و خواب‌آلود بودن رانندگان در جاده‌ها حادثه‌آفرین است ابراز داشت: شب گذشته یک دستگاه خودروی ال 90 با یک دستگاه موتورسیکلت در جاده کهک به شدت برخورد کرد.

وی افزود: در صحنه این حادثه یک دستگاه خودروی پراید نیز با یک دستگاه موتورسیکلت تصادف کرد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تعداد مجروحان این حادثه را پنج نفر اعلام کرد و گفت: پس از حضور ماموران امدادی مرکز اورژانس 115 اقدامات اولیه درمانی بر روی مجروحان این حادثه انجام شد.

وی وضعیت جسمانی یکی از مجروحان این تصادف را بسیار وخیم دانست و ذکر کرد: این مجروح که از ناحیه سر ضربه خورده بود برای درمان بیشتر همراه دیگر مجروحان این حادثه به مراکز درمانی منتقل شد.

فراهانی از دیگر حوادث شاخص شب گذشته را تصادف یک دستگاه کامیون با یک دستگاه خودروی پراید عنوان کرد و گفت: این حادثه در کیلومتر 23 جاده کاشان رخ داد.

وی افزود: در این حادثه دو نفر مجروح شدند که وضعیت جسمانی یکی از آنان به دلیل ضربه به سر، وخیم گزارش شده است.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: مجروحان این حادثه پس از انجام درمان اولیه توسط نیروهای امدادی به بیمارستان‌های سطح شهر منتقل شدند.

وی از وقوع حادثه دیگری خبر داد و تصریح کرد: در کیلومتر چهار جاده جنت‌آباد یک دستگاه خودروی پژو واژگون شد.

فراهانی با بیان اینکه بر اثر این حادثه سه نفر مجروح شدند گفت: ماموران امدادی اورژانس 115 پس از حضور در حادثه و انجام اقدامات اولیه درمانی مجروحان را به مراکز درمانی سطح شهر منتقل کردند.

وی از برخورد یک دستگاه خودروی پیکان با یک دستگاه خودروی پراید خبر داد و تصریح کرد: این حادثه در تقاطع خیابان نسترن و کوکب به وقوع پیوست.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خاطر نشان کرد: در این حادثه چهار نفر مجروح شدند که پس از انجام اقدامات درمانی به یکی از بیمارستان‌های سطح شهر انتقال یافتند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول