اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فوریت‌های پرشکی دشتستان خبر داد

8 کشته و زخمی در تصادفات امروز دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اورژانس و فوریت‌های پرشکی شهرستان دشتستان گفت: طی دو سانحه رانندگی که امروز در دشتستان رخ داد، سه نفر کشته و پنج نفر زخمی شدند.

8 کشته و زخمی در تصادفات امروز دشتستان

محمدعلی دهقان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: از صبح امروز در شهرستان دشتستان شاهد وقوع دو حادثه رانندگی بوده‌ایم که در اثر این حوادث مجموعا سه نفر کشته و پنج نفر مصدوم شده‌اند.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پرشکی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: در یکی از این حوادث که در بخش بوشکان رخ داده، دو دستگاه وانت‌بار با هم برخورد کرده‌اند که در اثر این حادثه دو نفر کشته و چهار نفر مصدوم و مجروح شده‌اند.

دهقان با اشاره به وقوع حادثه تصادف رانندگی در مسیر بیدمرد به شاهزاده ابراهیم از توابع شهرستان دشتستان بیان داشت: در حادثه جاده شاهزاده ابراهیم نیز یک دستگاه خودرو با گاردریل جاده کوهستانی برخورد کرده که در این حادثه راننده خودرو جان خود را از دست داده است.

وی اضافه کرد: بعد از وقوع این حوادث مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان به سرعت در صحنه حادثه حاضر شده و حادثه‌دیدگان را به بیمارستان 17 شهریور شهر برازجان منتقل کرده‌اند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان تصریح کرد: حفظ امنیت و سلامت مردم یکی از مهم‌ترین اصول و مباحثی است که مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی در دستور کار خویش قرار داده و با تمام توان برای دستیابی به آن تلاش کرده‌ایم.

دهقان اذعان داشت: برنامه‌ریزی دقیق و حضور در صحنه حوادث در کوتاه‌ترین زمان ممکن از اصول مهمی است که مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان مدنظر قرار داده و همواره برای تحقق آن کوشیده است.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول