اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

ایستادگی در برابر دشمنان موفقیت کشور ما را دوچندان کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان موفقیت‌های بیشتری را برای ملت ایران در آینده به همراه خواهد داشت.

ایستادگی در برابر دشمنان موفقیت کشور ما را دوچندان کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان هرمزگان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را نیروهایی مردمی دانست و اظهار داشت: نیروهای مسلح کشورمان هر سال در آغاز هفته دفاع مقدس در کنار مردم حاضر می‌شوند تا نشان دهند همواره آماده دفاع از این آب و خاک و حضور در میدان هستند.

وی با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مقتدر در دنیاست، عنوان کرد: به برکت ایستادگی ملت ایران در دوران دفاع مقدس و غلبه بر دشمنان امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به نظامی مقتدر تبدیل شده و به نقاط مختلف دنیا نیز صادر شده است.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: امروز یکی از فرزندان خاندان رسول گرامی اسلام (ص) در لبنان حرف اول و آخر را می‌زند که این موفقیت‌ها نشان دهنده صدور انقلاب اسلامی ایران است و گوشه‌ای از عظمت انقلاب را نشان می‌دهد.

نعیم آبادی موفقیت‌های امروز نظام جمهوری اسلامی ایران را حاصل استقامت در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: اگر ما پس از فتح خرمشهر جنگ را متوقف می‌کردیم امروز این موفقیت‌ها به دست نمی آمد اما ایستادگی و استقامت بیشتر ملت ایران موجب شد تا امروز نظام جمهوری اسلامی ایران موفقیتهای فراوانی را کسب کند.

وی با بیان اینکه برخی در دوران دفاع مقدس کم حوصله بودند، تصریح کرد: برخی کم حوصله ها در آن دوران همواره بر توقف جنگ و عقب نشینی تاکید داشتند و امروز نیز برخی کم حوصله‌ها می‌گویند ما باید در مقابل آمریکا کوتاه بیاییم در حالی که برای رسیدن به موفقیت باید در مقابل سختی‌ها ایستادگی و مقاومت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان داشت: این ایستادگی‌ها موجب یاری رساندن خداوند به ملت ایران شده و امروز هر گاه اسرائیل در مقابل ایران بی ادبی می‌کند، یکی از خاندان پیامبر گرامی اسلام در مقابل او ایستاده و می‌گوید اسرائیل را به آتش خواهیم کشید.

نعیم آبادی تاکید کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان موفقیت‌های بیشتری را برای ملت ایران در آینده به همراه خواهد داشت. 

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول