اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال‌شرق کشور

هیچ آمادگی برای جنگ نداشتیم / در مقابل 53 کشور ‌ایستادگی کردیم‌

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه عملیاتی نیروی زمینی ارتش در شمال‌شرق کشور با بیان اینکه ایران هیچ آمادگی برای جنگ نداشت، گفت: با این حال با تمام توان در مقابل 53 کشور ‌ایستادگی کردیم‌.

هیچ آمادگی برای جنگ نداشتیم / در مقابل 53 کشور ‌ایستادگی کردیم‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد کاظم تارخ عصر امروز در دیدار با جانبازان در آسایشگاه جانبازان امام‌خمینی (ره) در مشهد، اظهار کرد: جانبازان چهره‌هایی نورانی و سبب عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند؛ این افراد نیروهای قدرتمندی هستند که در هشت سال دفاع مقدس از خود ر‌شادت‌های فراوان نشان داده‌اند.

وی افزود: آنانی که راضی هستند تا اهانت به اسلام و نبی خدا (ص) انجام شود دشمنان دین اسلام به شمار می‌روند و ما این اعمال اهانت‌آمیز را به شدت محکوم می‌کنیم.

تارخ ادامه داد:سالگرد هفته دفاع مقدس بهانه‌ای است تا همه نیروهای مسلح گردهم آییم و به رشادت‌های جوانان این مرزوبوم افتخار کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی نیروی زمینی ارتش در شمال‌شرق تصریح کرد:سی ویکم شهریور سال 59 درکشور جنگی آغاز شد که اگر بخواهیم آن را مقیاس قرار دهیم آن جنگی بود که مقابل 53 کشور دنیا ایستادگی کردیم؛ استکبار جهانی برای در هم شکستن انقلاب اسلامی ایران از تمام توان خود استفاده کرد و هر آنچه داشتند در مقابل ملت ایران صف‌آرایی کردند اما در نهایت شکست خوردند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که هیچ آمادگی برای جنگ نداشتیم و تازه انقلاب روی داده بود اما روند به گونه‌ای بود که در مقابل این حمله همه‌جانبه استکبار جهانی قرار گرفتیم.

تارخ یادآور شد: نیروهای عراق 638 مرتبه به نقاط مرزی شامل گلوله باران پاسگاه‌های مرزی، ربودن دامداران، دام‌ها و سایر موارد به کشورمان تجاوز کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی نیروی زمینی ارتش در شمالشرق اظهار کرد: در31 شهریور سال‌ 59 تهاجم سراسری بر ضد انقلاب اسلامی ایران آغاز شد در این وضعیت از زمین، هوا و دریا اقدام کردند و مردم در یک حالت ناباوری قرار گرفتند زیرا مردم انتظار نداشتند مرکز کشور زیر بمباران هوایی دشمن قرار بگیرد اما باتمام این اوضاع امام خمینی (زه) توانست آرامش را در کشور ایجاد کند.

وی در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: باید امروز بیش از پیش قدر شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را بدانیم.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول