اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه هندیجان:

ایستادگی ملت ایران دشمنان را به زانو درآورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه هندیجان گفت: ایستادگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس دشمنان را به زانو درآورد.

ایستادگی ملت ایران دشمنان را به زانو درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور امروز در خطبه نماز جمعه این هفته اظهار کرد: هر چند در سایر ملت‌ها جنگ یک پدیده نامبارک است و در آیین کشور ما نیز این عقیده وجود داشته و باید از جنگ پرهیز کرد اما بدون شک دوران دفاع مقدس، یکی از دوران‌های تاریخ حماسی ملت بزرگ ایران است.

وی تصریح کرد: این دوران بیانگر روح بزرگ، عمق دینداری، ولایت‌مداری و سلحشوری ملت ایران بوده و منشا روحیه جهادی، شهادت طلبی و ایمان به خداوند متعال است.

امام جمعه هندیجان با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس شاهد ایستادگی ملت ایران بودیم، افزود: همین ایستادگی دشمنان ما را به زانو در آورده و شاهد افتخارات بزرگ رزمندگان در عملیات‌های مختلف بودیم.

وی خاطرنشان کرد: حامیان غربی صدام نیز با تحویل سلاح‌های مختلف به بعثی‌ها نتوانستند خدشه‌ای در روحیه رزمندگان اسلام به وجود‌ آورده و با فرمان‌های امام خمینی (ره) شاهد پیروزی نیروهای اسلام در همه صحنه‌های جنگ بودیم.

بهبهانی‌پور ادامه داد: یاد و خاطرات رزمندگان و شهدا را نباید فراموش کرد و این رشادت‌ها و دلاوری‌ها برای ملت ایران افتخار بسیار بزرگی است.

وی در پایان تصریح کرد: امروز وظیفه اصلی ما دفاع و صیانت از دستاوردهای آن عزیزان از جان‌گذشته بوده و نباید در این راه کوتاهی داشته باشیم.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول