اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آبیک:

ایستادگی مردم در برابر دشمنان نظام ستودنی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آبیک مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر تهدیدات، تحریم‌ها، چالش‌ها، فشارهای اقتصادی و تهاجم فرهنگی نظام جمهوری اسلامی را ستودنی و مثال‌زدنی ذکر کرد.

ایستادگی مردم در برابر دشمنان نظام ستودنی است

رضا اسفندیاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: امروز عظمت و عزت ملت ایران سبب شده که در دنیا الگو شود و در این مسیر نیز ایستادگی در برابر سختی‌ها، مشکلات، تحریم‌ها و چالش‌های مختلف را به جان خریده است.

وی افزود: مسئولان که توفیق خدمتگزاری به مردم را پیدا کرده‌اند، باید قدردان مردم باشند و باید دست و پای ملت را به خاطر تحمل مشکلات و سختی‌هایی که دشمنان ایجاد می‌کنند، بوسید.

این مسئول اذعان کرد: در سال 59 ساعت 14 بعد از ظهر هواپیماهای دشمن بعثی با یک مانور نظامی برگرفته از مانور نظامی رژیم صهیونیستی به کشورمان حمله کردند، به گمان اینکه نیروهای مردمی و نظامی و ادرای در حال چینش ساختارهای انقلاب هستند و آمادگی ندارند و گمان می‌کردند که می‌توانند در کم‌ترین زمان ممکن انقلاب اسلامی را شکست دهند.

فرمانده سپاه ناحیه آبیک اضافه کرد: پایمردی، استقامت و ولایت‌پذیری مردم و نیروهای مسلح سبب شد خیال خام دشمنان انقلاب اسلامی باطل شود و دشمن زبون به خاک مذلت کشانده شوند.

اسفندیاری هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، از خود گذشتگی‌ها و دلاورمردی‌های ملت ایران ذکر کرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید از نسل‌های گذشته به نسل‌های فعلی و آینده انتقال یابد، چراکه سرچشمه گرفته از قیام عاشورا و نهضت سرخ حسینی است.

وی ادامه داد: در طول تاریخ ایران برای نخستین‌بار یک وجب از خاک کشور به دشمن داده نشد که حاصل پیوند روحانیت، اسلام و حکومت با مردم بود.

نیروهای مسلح در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارند

فرمانده سپاه ناحیه آبیک بیان کرد: نیروهای مسلح در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی قرار دارند که آرزویشان رسیدن به شهادت است.

اسفندیاری ادامه داد: با شهدای جنگ تحمیلی تجدید میثاق می‌کنیم و با مقام معظم رهبری عهد می‌بندیم که آماده‌ایم، تا آخرین نفس و تا جان داریم از اسلام و انقلاب دفاع کنیم.

وی برجسته کردن دفاع مقدس از لحاظ استقلال سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی را ضروری دانست و تصریح کرد: امروز از صفر تا صد مسائل و امور مختلف کشور از سوی مسئولان که همان مردم هستند، تدوین می‌شود، نه اینکه مانند پیش از پیروزی انقلاب از سوی ابرقدرت‌ها و کشورهای دیگر تنظیم و تدوین شود.

فرمانده سپاه ناحیه آبیک افزود: دستاوردهای انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان نتیجه استقامت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌های شهداست که باید برای مردم برجسته شود.

اسفندیاری خاطر نشان کرد: مردم و مسئولان باید ادامه دهنده راه شهدا و پیرو محض ولایت مطلقه فقیه باشند تا روز به روز بر عظمت، اقتدار و عزت ایران اسلامی افزوده شود.

وی اظهار کرد: خطراتی که نسل‌های گذشته با آن مواجه بودند و خطراتی که امروز و آینده نظام را تهدید می‌کند باید برای نسل جوان تبیین و تشریح شود تا در جریان قرار بگیرند و بتوانند در حفظ و تقویت نظام گام‌های مؤثری بردارند.

این مسئول افزود: دفاع مقدس کم‌ترین و کم هزینه‌ترین عامل بازدارندگی برای دشمنان است تا در سرشان خیال خام نپرورانند و فکر تجاوز به ایران به ذهشنان خطور نکند.

فرمانده سپاه ناحیه آبیک ادامه داد: دفاع مقدس از ارزش‌ها و آرمان‌های عظیم برخوردار است که نسل جدید و نسل‌های آینده باید با آن بیشتر آشنا شوند تا از توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان مصون بمانند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول