اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

دنبال تنش جدید در فضای سیاسی و اقتصادی کشور نباشیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس با تأکید بر اینکه نباید به دنبال تنش جدید در فضای سیاسی و اقتصادی کشور باشیم گفت: فضای ملتهب حاکم بر بازار و اقتصاد کشور با آرامش بر طرف می‌شود.

دنبال تنش جدید در فضای سیاسی و اقتصادی کشور نباشیم

زهره طبیب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد شرایطی در فضای اقتصادی و بازار کشور بودیم که برای رفع آنها نیازمند وحدت و همگرایی بیشتر هستیم.

وی تصریح کرد: به طور قطع دشمان خارجی و بدخواهان داخلی نظام از این وضعیت سود برده و پشت پرده ایجاد تنش در بازار اقتصادی کشورمان هستند، لذا باید با حفظ وحدت و تلاش شبانه‌روزی برای رفع مشکلات امروز تلاش کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم ما بحران‌های بزرگ‌تر و بیشتری را با وحدت و همدلی پشت سر گذاشته‌اند و به طور قطع اینبار نیز توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی خواهند کرد.

طبیب‌زاده با تاکید بر اینکه مسئولان به طور قطع نظرات و دیدگاه‌های متفاوتی درباره شرایط اقتصادی کشور دارند، گفت: نباید این نظرات رسانه‌ای شده و به نحوی عمل شود که دشمنان از آن سوء استفاده کنند.

وی ادامه داد:‌ بهترین راهکار برای رفع تنش در بازار و اقتصاد کشور این است که فضای کشور را به سمت آرامش سوق داده و پس از آن در فضایی آرام و با همدلی و همفکری برای مشکلات برنامه‌ریزی کرد.

طبیب‌زاده در پایان اذعان داشت: با این عمل باز هم می‌توانیم در برابر سختی‌ها و دشمنی‌ها موفق بوده و توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول