اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان مبارکه:

نظارت دولت بر بازار از انتظارات مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان مبارکه گفت: نظارت دولت بر بازار از انتظارات مردم در نبرد بزرگ اقتصادی است.

نظارت دولت بر بازار از انتظارات مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، حجت الاسلام محمدجواد محمدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: سران سه قوه باید در میدان حضور پیدا کنند و هرجایی که اقتصاد ما دچار مشکل می‌شود آن را برطرف و با اخلالگران که قصد سودجویی دارند، برخورد شود.

محمدی گفت: این روزها شاهد بودیم مشکلاتی در بازار مبنی بر بالا رفتن نرخ ارز باعث ایجاد بستر برای بعضی از کسانی می‌شد که می‌خواستند با بالابردن اجناس موجود در بازار و نرخ ارز، سودهای بالایی را به جیب بزنند که در چنگال قانون دچار شدند و وضعیت ارز به همان روزهای اول برگشت که جای امیدواری دارد.

محمدی ادامه داد: دولت باید در برخورد با چنین مشکلاتی سریع وارد میدان شود و با تدابیر و سیاست‌های ارزی از رشد بالای ارز در کشور خودداری و نظارت بر چنین عواملی را بالاتر ببرد تا کسانی به خود اجازه دخالت در بالابردن قیمت‌ها در بازار را ندهند.

وی در پایان گفت: تنها با همراهی و همدلی می‌توان بر مشکلات غلبه کرد و این امر باعث می‌شود که تعاملات خوبی بین دولت و مردم ایجاد شود که ثمره آن آبادانی و رونق کشور ایران است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول