اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

اخلال‌گران بازار ارز مفسدفی‌الارض هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: افرادی که در زمینه ارز مشکلات و آشفتگی به وجود آورده‌اند، مفسدفی‌الارض هستند و باید مفسدان اقتصادی به سزای اعمال خود برسند.

اخلال‌گران بازار ارز مفسدفی‌الارض هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه اظهار داشت:‌ همان گونه که مقام معظم رهبری بارها تأکید فرمودند، تعامل و وحدت لازمه رفع مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه امروز، روز تسویه حساب نیست، تصریح کرد: مسئولان نباید یکدیگر را متهم کنند، بلکه باید با تلاش برای رفع مشکلات مردم امر رهبری را اجرا کنیم.

حسینی با اشاره به تورم در جامعه و توطئه دشمن از این راه برای مقابله با نظام اسلامی افزود: اگر صهیونیست‌های خائن برای آشفته جلوه دادن وضعیت اقتصادی ایران برنامه‌ریزی می‌کنند، باید بدانند که کور خوانده‌اند و ملت ما با این توطئه‌ها دل‌سرد نمی‌شوند.

وی اذعان داشت: مردم ما برای رفاه انقلاب نکردند، بلکه انقلاب ما برای حفظ ارزش‌های اسلامی و احکام اسلام بود و مردم هم در برابر توطئه‌ها محکم ایستادگی کرده‌اند و عقب‌نشینی نمی‌کنند.

حسینی عنوان کرد: افرادی که در زمینه ارز مشکلات و آشفتگی به وجود آورده‌اند، مفسدفی‌الارض هستند و باید مفسدان اقتصادی به سزای اعمال خود برسند.

وی اذعان داشت: ما نباید یادمان برود که رهبری بر اقتصاد مقاومتی تأکید کردند و باید با تدبیر و مقاومت از بحران اقتصادی عبور کرد.

حسینی بر کیفیت تولیدات داخلی تأکید کرد و ابراز داشت: باید دشمنان نظام اسلامی را با وحدت، همت و همدلی مردم و مسئولان تنبیه کرد تا هیچ کس جرأت جسارت به ملت و یا دولت ایران را نداشته باشد.

وی بیان کرد: توطئه امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تسلیم ملت و دولت ایران است که این آرزو را به گور می‌برند.

حسینی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نخبگان گفت: ایشان نشاط و شادابی را رمز پیروزی جوانان و ملت ایران دانستند.

وی ابراز داشت: پیشرفت‌های به دست آمده در نظام جمهوری اسلامی بسیار زیاد است، اما نباید قانع بود، زیرا رقیبان بسیاری در دنیا داریم.

حسینی به والدین و مربیان توصیه کرد که وظیفه سنگین مواظبت از جوانان را به خوبی ایفا کنند و همکاری و تعامل بیشتر مردم با نیروی انتظامی را برای تأمین امنیت بیشتر در جامعه خواستار شد.

امام جمعه سیرجان با محکوم کردن جنایات رژیم بحرین تصریح کرد: جنایات در بحرین به اوج خود رسیده است که این امر به سرنگونی آل‌خلیفه منجر می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول