اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

عده‌ای با التهاب در بازار ارز می‌خواهند به غربی‌ها پیام برسانند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای با ایجاد تنش و التهاب در بازار ارز می‌خواهند به غربی‌ها پیام برسانند که تحریم‌ها موثر است.

عده‌ای با التهاب در بازار ارز می‌خواهند به غربی‌ها پیام برسانند

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی ‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: شرایط اقتصاد و بازار به مولفه‌های مختلف و متعددی وابسته است و هرگز نمی‌توان به صورت تک بعدی به این موضوع نگاه کرد.

وی با اشاره به التهاب در بازار ارز طی روزهای اخیر اظهار داشت: در اینکه برخی از سیاست‌ها و همچنین تحریم‌های مغرضانه غربی‌ها در این وضعیت بی‌تاثیر نبوده است، شکی وجود ندارد.

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت افزود: اما با توجه به گزارش نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و شواهد موجود متاسفانه عده‌ای نیز از این وضعیت سوء استفاده کرده و می‌خواهند بر تنش بر بازار ارز بیافزایند.

* بانک مرکزی توان و امکانات برآورده کردن نیاز بازار ارز را دارد

مصباحی مقدم با تاکید بر اینکه بانک مرکزی و اتاق مبادلات ارزی توان لازم برای تامین نیاز کشور به ارز را دارند، گفت: بنابراین تولیدکنندگان، تجار، صنعت‌گران و واردکنندگان نباید نگرانی از بابت تامین ارز خود داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که ریشه افزایش قیمت دلار در بازار غیر رسمی کشور چیست؟ گفت: به نظر من عده‌ای از بدخواهان در بازار می‌خواهند با دمیدن در آتش التهابات بازار اینگونه به غربی‌ها پیام برسانند که تحریم‌های آنها برای ضربه زدن به اقتصاد و ملت ایران موثر بوده است.

مصباحی‌مقدم تاکید کرد: بنابراین مسئولان ضمن آنکه باید با اتخاذ سیاست‌های علمی و منطقی برای کنترل مشکلات تلاش بیشتری داشته باشند، در همان حال نیز باید به طور قاطع با اخلال‌گران بازار برخورد کنند.

وی در پایان گفت: به طور قطع برخورد با اخلال‌گران و بازگرداندن آرامش به بازار با همدلی و اتحاد مردم و مسئولان محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول