اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز صورت می‌گیرد

راه‌اندازی جمعه بازار بزرگ شیراز

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز گفت: از امروز جمعه بازار بزرگ شیراز در ابتدای جاده منطقه ویژه اقتصادی افتتاح می‌شود تا همشهریان بتوانند در فضایی مناسب اجناس دست دوم خود را خرید و فروش کنند.

راه‌اندازی جمعه بازار بزرگ شیراز

رمضان امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: شهرداری شیراز در شش ماهه نخست سال جاری تمام معابر اصلی شهر را از دیوارنویسی‌ها پاکسازی کرده است.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز ابراز داشت: در راستای حذف پدیده دیوارنویسی که معابر شهر را زشت کرده در شش ماه نخست سال جاری بیش از 226 هزار مترمربع از دیوارهای شهر پاکسازی شد.

وی گفت: رنگ‌آمیزی، نقاشی دیواری و پاکسازی دیوارها از جمله اقداماتی بود که در راستای زیباسازی معابر شهری با اعتباری بالغ بر 640 میلیون تومان در نیمه نخست سال جاری صورت گرفت. 

امینی تصریح کرد: در سطح شهر فضاهای مختلفی تعریف شده تا شهروندان بتوانند از این فضاها برای تبلیغ خدمات خود استفاده کنند و آسیبی به منظر عمومی شهر وارد نشود.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز در ادامه سخنان خود با اشاره به تعامل خوب دستگاه‌های ذی‌ربط در برخورد با پدیده دیوارنویسی در سطح شهر شیراز اضافه کرد: تاکنون بیش از 40 خط تلفن متعلق به متخلفان قطع شده و بیش از 140 خط دیگر نیز در حال طی‌کردن مراحل قانونی برای قطعی خط هستند.

امینی خاطرنشان کرد: با متخلفان در صورت عدم همکاری پس از طی‌کردن مراحل تذکر، اخطار و ارشاد، برخورد جدی می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین تخلفات توسط اجاره دهنده‌های آپارتمان‌های مبله صورت گرفته است اضافه کرد: باید با فرهنگ‌سازی گسترده فضایی در سطح شهر ایجاد شود که تمام شهروندان نسبت به زیبایی شهر احساس مسئولیت کنند.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز در ادامه با اشاره به نارضایتی فراوان شهروندان از وجود بازارهای کاذب که فضای عمومی شهر را در تاثیر خود قرار داده بودند، گفت: تا کمتر از دو ماه آینده بازار مکانیزه خرید و فروش خودرو در کنار میدان بزرگ تره‌بار به بهره‌برداری می‌رسد تا شاهد ارائه خدمات منظم به شهروندان باشیم.‌

امینی تصریح کرد: از امروز نیز جمعه بازار بزرگ شیراز در ابتدای جاده منطقه ویژه اقتصادی افتتاح می‌شود تا همشهریان بتوانند در فضایی مناسب اجناس دست دوم خود را خرید و فروش کنند.

وی همچنین از ساماندهی بازارهای پرنده‌فروشان در شیراز در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول