اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

مسئولان برای تثبیت قیمت ارز و تعادل بازار اقدام کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: امیدوار هستیم مسئولان در این مسیر اقدامات لازم برای تثبیت ارز و تعادل بازار را انجام دهند.

مسئولان برای تثبیت قیمت ارز و تعادل بازار اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه اول نماز جمعه امروز برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوا و دوری از گناهان از مهم‌ترین ویژگی‌های انسان مؤمن و مسلمان است و هر چه از گناه دورتر باشیم به سعادت دنیا و آخرت نزدیک‌تر می‌شویم.

وی در ادامه افزود: کامل شدن عقل، پوشاندن عیوب از طرف خداوند، ایمنی از غضب الهی، تقویت ایمان و .. از آثار ارزشمند غلبه کردن بر خشم است.

امام جمعه برازجان در ادامه به ضرورت تربیت صحیح فرزندان اشاره کرد و یادآور شد: به فرموده بزرگان دین، فرزند صالح گلی از گل‌های بهشت است و انتخاب نام نیکو، آموزش خواندن و نوشتن، آشنا کردن با قرآن و اهل‌بیت(ع) و تربیت صحیح از جمله وظایف والدین در قبال فرزندان است.

مصلح تصریح کرد: بدون تردید بهترین میراث پدر برای فرزند ادب است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که فرزندانی مؤدب و باایمان داشته باشیم.

وی در خطبه دوم نماز جمعه نیز با اشاره به مناسبت‌های هفته به روز ملی مبارزه با بلایای طبیعی اشاره کرد و گفت: با ایمان و تقوا و عبادت می‌توان بسیاری از بلایای طبیعی را دفع کرد.

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: برای مقابله با برخی از بلایای طبیعی باید آموزش همگانی ببینیم و همچنین مقاوم‌سازی منازل و ساختمان‌ها نیز از دیگر مواردی است که موجب کاهش بلایای طبیعی می‌شود.

مصلح در ادامه به 23 ذیقعده روز مخصوص زیارت امام رضا(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: امام رضا(ع) فرمود هر کس مرا زیارت کند او را شفاعت می‌کنم.

وی در ادامه با اشاره به اهانت اخیر به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) گفت: محکومیت گسترده این اهانت نشان‌دهنده عمق علاقه و عشق مردم مسلمان به پیامبر اعظم(ص) است.

امام جمعه برازجان به آشفتگی بازار و نوسانات اخیر ارز اشاره کرد و اذعان داشت: دشمن قصد دارد با فشار اقتصادی مردم را تسلیم کند که البته هیچ گاه دشمن به اهداف خود نمی‌رسد و امیدوار هستیم مسئولان در این مسیر اقدامات لازم برای تثبیت ارز و تعادل بازار را انجام دهند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول