اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اعتراض به هتک حرمت به پیامبر اسلام؛

بازار مرکزی شهر شوشتر تعطیل شد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس مجمع امور صنفی شوشتر گفت: بازار مرکزی این شهر به منظور اعتراض به هتک حرمت پیامبر اسلام(ص) از صبح امروز تعطیل شد.

بازار مرکزی شهر شوشتر تعطیل شد

علی سوزنگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر با اشاره به اینکه تعطیلی بازار از ساعت 10 آغاز شده، اظهار داشت: قرار شده است تا بازاریان در تجمعی اعتراضی، اقدام استکبار جهانی را در ساخت فیلم اهانت آمیز به ساحت نبی مکرم اسلام محکوم کنند.

وی با تأکید بر تداوم اعتراضاتی برای محکوم کردن این اقدام جنایتکار استکبار خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا چنین اقداماتی در سطح وسیع محکوم شود و هر فرد وظیفه دارد تا در مراسمات این چنینی شرکت فعال داشته باشد.

سوزنگر با تاکید بر اینکه تعطیلی بازار شوشتر تا ظهر ادامه دارد، افزود: قرار است بازار از ساعت10 تا ظهر تعطیل باشد و همه بازاریان شوشتر نیز مشتاقانه اقدام به تعطیلی مغازه‌های خود کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، این دومین باری است که مردم شوشتر تجمع اعتراضی برای محکومیت توهین به مقدسات اسلام و پیامبر اسلام برپا می‌کنند ولی نخستین باری است که بازار در شوشتر به این منظور تعطیل می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول