اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه محمودآباد:

دشمن با استفاده از سایت‌ها شبهه‌ افکنی می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه دشمن به دنبال ترویج فساد و سیاه‌نمایی در جامعه است، گفت: یکی از این اقدامات به وسیله سایت‌ها با هدف شبهه ‌افکنی در جامعه است.

دشمن با استفاده از سایت‌ها شبهه‌ افکنی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، گردهمایی ائمه جماعات مدارس و دانشگاه‌های محمودآباد با حضور امام جمعه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مسئول ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش، رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان و روحانیون صبح امروز در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی امام جمعه محمودآباد در این گردهمایی با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) بیان داشت: هر کس قدر خود را خوب بداند و ارزش خود را درک کند، خود و خانواده‌اش هرگز هلاک نمی‌شوند.

وی افزود: امروز امام راحل، علما و روحانیت صاحبان اصلی این انقلاب و سربازان دینی کشور بوده و رسالتی در مقابل حفظ و نگهداری آن دارند.

اسماعیلی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه دریایی امام خمینی نوشهر تصریح کرد: باید خیلی مواظب باشیم تا دشمن، نخبگان و صاحبان فکر ما را از ما نگیرند، زیرا آنها در پی ترویج فساد و سیاه‌نمایی حتی در منازل به وسیله سایت‌ها هستند تا در افکار عمومی شبهه‌افکنی کنند.

در ادامه حجت‌الاسلام رضا ذاکری رئیس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد بیان داشت: برای یک مبلّغ، بهترین فرصت تبلیغ دینی در هنگام اقامه نماز جماعت در سطح مدارس است زیرا در آن اتحاد و همدلی دیده می‌شود.

ذاکری ادامه داد: نسل جوان ما امروز با الگو قراردادن مبلغان دین و آگاه شدن به مسائل روز و احکام الهی می‌توانند در برابر جنگ نرم و تهاجم‌های فرهنگی بر دشمنان مغلوب شوند.

نعمت‌الله فلاح مدیر آموزش و پرورش محمودآباد نیز با بیان اینکه آموزش و پرورش محور توسعه یک کشور و آینده این نظام است، بیان داشت: از این رو دانش‌آموزان نیز سرمایه اصلی کشور محسوب می‌شوند پس باید همه سعی و تلاش هزینه این سرمایه‌ها شود.

وی با اشاره به عدم موفقیت دشمن در جنگ 8 ساله تحمیلی تصریح کرد: از آنجایی که امروز دشمن به وسیله سایت‌ها و اینترنت تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را در دستور کار خود دارد، وظیفه ما نیز این است تا در این زمینه فرهنگ‌سازی کنیم  که وصیت‌نامه امام راحل و شهدای انقلاب برای ما چه پیامی دارد و آن را برای نسل جوان و خودمان جزو دروس تربیتی قرار دهیم.

در پایان حجت‌الاسلام غلامرضا کاوه مسئول اقامه نماز آموزش و پرورش مازندران نیز بیان داشت: یکی از مسئولیت‌های خطیر روحانی برپایی اقامه نماز به صورت جماعت است، همچنانکه مسئولیت و رسالت همه انبیای الهی مسئولیت تربیتی است.

کاوه تصریح کرد: پیامبر اسلام (ص) تحصیل علم و جستجوی آن را از گهواره تا گور و حتی تا دورترین نقطه یعنی کشور چین بر همگان واجب دانست، پس این نشانه ارزش و عظمت علم در طول زندگی است.

وی متذکر شد: علم مطلوبیت ذاتی ندارد، علم با همه عظمتش مقدمه تربیت است برای همین است که انسان‌ها از این راه کامل شده و به سعادت می‌رسند.

مسئول اقامه نماز آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه رسالت تربیتی روحانیون نیز اقامه نماز است، اذعان داشت: ما هم می‌خواهیم از این فرصت استفاده کنیم و با اقامه نماز در مدارس این فرهنگ قرآنی را برای دانش‌آموزان و نسل جوانمان احیا کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول