اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

دشمنان در جنگ به دنبال تغییر مرزهای بین‌المللی بودند

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: تضعیف نظام نوپای جمهوری اسلامی، تجزیه جمهوری اسلامی به اجزای خودمختار و تغییر مرزهای بین‌المللی و... از دیگر اهداف دشمن در جنگ تحمیلی بود که به آن دست نیافت.

دشمنان در جنگ به دنبال تغییر مرزهای بین‌المللی بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی ظهر امروز در مراسم یادواره شش شهید امدادگر جمعیت هلال احمر بابل اظهار داشت: شهدا انسان‌های هستند که به بصیرت و بینایی لازم دست یافته و به دنیا به دیده عبرت نگریستند و اسیر مادیات نشدند.

فرماندار بابل افزود: برگزاری چنین یادواره‌هایی بینایی و بصیرت را برای ما به ارمغان آورده و به ما یادآور می‌شود که شهدا چه خدماتی به ملت کردند تا ماندگار تاریخ شدند.

این مسئول بیان داشت: آنها بین خود و خدا را اصلاح کردند و خدا نیز امورشان را اصلاح و آنها را شمع وجود محفل بشریت و سبب افتخار نظام، اسلام و آزادی‌خواهان جهان قرار داد.

وی ابراز داشت: به فرموده امام (ره)، هشت سال دفاع مقدس برای کشور جزء پیروزی و برای دشمن جزء خسارت به ارمغان نیاورد، در این سخن، نگاه رهبر، نگاه عادی کارشناسانه صرف نبود بلکه نگاه کارشناسانه در زمینه اجتماعی، عرفانی و اخلاقی بود.

مهدوی با اشاره به مقاصد سیاسی دشمن در جنگ تحمیلی گفت: اولین مقصد و مقصود سیاسی دشمن، دستیابی به هویت سیاسی از دست رفته خود بود، اما نه تنها به دست نیاورد بلکه همان مقدار موجود را نیز از دست داد.

این مسئول متذکر شد: جایگزین‌ کردن ژاندارم دیگری به جای ژاندارم ساقط شده ایران توسط حکومت جمهوری و دستیابی به رهبریت عرب از دیگر اهداف دشمن بود که بعد از 32 سال هنوز موفق به دستیابی آن نشد.

فرماندار بابل اذعان داشت: دشمن، شکست خورد چون همه محاسبات او دنیایی و مادی بوده و راه و هدف اصلی که همان خدا، دین، دیانت، اخلاص، ازخود گذشتگی، ایثار و حفظ کرامت را گم کرده بود.

وی افزود: تضعیف نظام نوپای جمهوری اسلامی، تجزیه جمهوری اسلامی به اجزای خودمختار، تغییر مرزهای بین المللی و الحاق خاک میهن به مرزهای دشمن و اطمینان از توقف صدور انقلاب از دیگر اهداف دشمن در جنگ تحمیلی بود که به آن دست نیافت.

مهدوی گفت: یکی از بزرگ‌ترین خدمات شهدا به جهان اسلام، برگرداندن اعتماد به نفس به ملت ایران و جهان اسلام بود، به برکت شهدا دفاع مقدس است که دیگر هیچ مسلمانی در مقابل قدرت‌های پوچالی استکبار جهانی نمی‌هراسد و همین برای همیشه تاریخ بس است، دشمن بداند نه تنها هنوز هم از عملکرد خود نادم و پشیمان نیستیم بلکه به آن افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول