اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست امسال صورت گرفت

گردش 1620 میلیارد ریالی حساب‌های بانکی شرکت نفت گچساران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: در شش ماه نخست امسال میزان گردش حساب‌های جاری و سرمایه‌ای این شرکت در بانک‌های گچساران افزون بر ‌یک‌هزار و 620 میلیارد ریال بوده است.

گردش 1620 میلیارد ریالی حساب‌های بانکی شرکت نفت گچساران

غلامرضا پاکدل صبح امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های مهمی بوده که نقش مؤثری در فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و ورزشی این شهرستان داشته است.

پرداخت 280 میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده توسط نفت گچساران در سال 90

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ابراز داشت: پرداخت مالیات‌های مختلف از جمله مالیات بر ارزش افزوده به مبلغ 220 میلیارد ریال در سال 89 و 280 میلیارد ریال در سال 90 گامی مهم و غیر مستقیم در راستای کمک به خدمات شهری بوده است.

پاکدل عوارض سال 90 این شرکت را افزون بر 7 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: هزینه آب، برق و تلفن در قسمت‌های مختلف شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بیش از 238 میلیارد ریال در سال 90 بوده است.

وی با بیان اینکه 65 درصد خرید مورد نیاز این شرکت از واحدهای تولیدی و صنعتی و اصناف گچساران تأمین می‌شود، بیان داشت: افزون بر 337 میلیارد ریال کالا در راستای برطرف کردن مایحتاج این شرکت خریداری شده است.

پاکدل خاطرنشان کرد: این میزان خرید نشان‌دهنده تأثیرات و خدمات مثبت، مستقیم و مهم این شرکت در افزایش توان اقتصادی در گچساران است.

وی هزینه‌های خدمات پیمانکاری در شرکت نفت در سال 90 را بیش از 619 میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: هزینه‌های کار و سرمایه‌ای نیز افزون بر 150 میلیارد ریال بوده است.

پاکدل استفاده از گردش حساب‌های بانکی نیروهای وابسته به این شرکت را گامی مهم و تأثیرگذار در راستای خدمات‌دهی مثبت و غیرمستقیم به جامعه شهری گچساران دانست.

وی تصریح کرد: طی سال 90، گردش حساب جاری و سرمایه‌ای در بانک‌های گچساران افزون بر 2 هزار و 750 میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران عنوان داشت: در شش ماهه نخست امسال نیز مبلغی افزون بر یک هزار و 620 میلیارد ریال گردش حساب‌های بانکی متعلق به این شرکت صورت گرفته است.

تنها سینمای فعال کهگیلویه و بویراحمد در شرکت نفت گچساران است

پاکدل با اشاره به فعالیت‌های گسترده فرهنگی و ورزشی شرکت نفت گچساران گفت: شرکت نفت گچساران نقش مهمی در معرفی ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی به کهگیلویه و بویراحمد و ورزش کشور دارد.

وی افزود: قهرمانان زیادی از ورزش نفت به تیم‌های ملی دعوت شده‌اند و این شرکت در حمایت از ورزشکاران برنامه‌ریزی مطلوبی داشته است.

پاکدل با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شرکت یادآور شد: شرکت نفت و گاز گچساران در کنار تولید صیانتی نفت توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی دارد.

وی تصریح کرد: تنها سینمای فعال در استان نیز مربوط به شرکت نفت گچساران بوده و کتابخانه این شرکت نیز یکی از بهترین کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از نظر کتاب و کتابخوانی و عنوان‌ کتاب‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول