اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول خبر داد

تمدید مجوز احداث پالایشگاه دزفول

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از تمدید مجوز احداث پالایشگاه نفت دزفول به مدت یک سال دیگر خبر داد و گفت: برای اخذ این مجوز تلاش زیادی انجام شد.

تمدید مجوز احداث پالایشگاه دزفول

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: با رایزنی‌هایی که با وزیر نفت انجام شد، مجوز احداث پالایشگاه دزفول به مدت یک سال تمدید شده است و سرمایه‌گذار یک سال دیگر برای احداث این پالایشگاه فرصت خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ساخت این پالایشگاه می‌تواند در رفع مشکل بیکاری دزفول تأثیرگذار باشد، خاطر نشان کرد: مشکل بیکاری گریبان مردم شهرستان دزفول را گرفته است و احداث این پالایشگاه می‌تواند تا حد زیادی در رفع این مشکل مؤثر باشد.

پاپی‌زاده گفت: زمین پالایشگاه یکی از مشکلات حل نشده در اجرای این طرح مهم است و در این خصوص موافقت‌هایی از استان اخذ شده و اکنون موضوع زیست محیطی پالایشگاه مانده است که بعد از اعلام نظر محیط زیست و تخصیص زمین، جذب سرمایه‌گذار را دنبال می‌کنیم.

وی تاکید کرد: همه مدیران شهرستانی و استانی باید در امر ساخت این پالایشگاه تلاش کنند و باید در اسرع وقت در راستای رفع مشکلات در این باره اقدام کرد.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی در خصوص احداث بیمارستان 96 تختخوابی تأمین اجتماعی گفت: این پروژه نیز مشکل زمین را بر سر راه دارد که تأمین اجتماعی زمینی که قبلا برای احداث این بیمارستان در نظر گرفته شده بود را تأیید نکرده و به دنبال خرید زمینی با قیمت دولتی است.

وی افزود: در این راستا مکاتباتی با وزیر و معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شده و قول مساعد دریافت کرده‌ایم و پس از حل مشکل زمین این پروژه پیگیر احداث این بیمارستان خواهیم بود.

پاپی زاده تأکید کرد: احداث این پالایشگاه و بیمارستان برای شهرستان دزفول ضروری است و باید در اسرع وقت مشکلات آن رفع شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، کلنگ احداث این پالایشگاه در سال 1390 به زمین زده شد ولی تاکنون برای ساخت این پالایشگاه اقدامی عملی انجام نشده است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول