اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

3 میلیارد ریال به مصلای شهرستان چرام اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: 3 میلیارد ریال از سر جمع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و دو درصد نفت و گاز شهرستان چرام به احداث مصلای نماز جمعه این شهرستان اختصاص یافت.

3 میلیارد ریال به مصلای شهرستان چرام اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، پیش از ظهر امروز جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان چرام با حضور فرماندار و کارشناس برنامه و بودجه استانداری و دیگر مسئولان شهرستانی در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

در حاشیه این نشست علی رضا نیکروز اظهار کرد: جمهوری اسلامی به لطف خداوند پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی می‌کند.

وی با بیان اینکه روند کشور روند رشد و تعالی است، عنوان داشت: ما هم به پیروی از کشورمان در مسیر توسعه و تعالی گام برمی‌داریم.

فرماندار چرام خاطرنشان کرد: آماده شنیدن نقطه نظرات دوستان و پذیرای طرح‌ها و ایده‌های خوب آنان هستیم و با تمام توان از طرح‌های قابل اجرا حمایت خواهیم کرد.

این مسئول به نوپا بودن شهرستان چرام اشاره کرد و گفت: با اکتفا به ساعت کاری نمی‌توانیم گامی در توسعه شهرستان داشته باشیم.

نیکروز با بیان این مطلب که مدیر باید شبانه‌روز در خدمت مردم باشد، ابراز کرد: باید دست مدیری را بوسید که در راستای خدمت به مردم و توسعه شهرستان گام برمی‌دارد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام تصریح کرد: بیشتر دستاوردهایی که ما تازه به دست آورده‌ایم شهرستان‌های همجوار سال‌ها پیش داشته‌اند که ما باید تلاش کنیم این فاصله را به حداقل کاهش دهیم.

وی رعایت نظم و انضباط را در ادارات الزامی دانست و بیان کرد: مصوبات باید در چارچوب قانون پیگیری شود.

فرماندار شهرستان چرام با اشاره به اینکه هیچ درخواست غیر قانونی از کسی ندارد، متذکر شد: همه ما فرزندان انقلاب هستیم که باید سرباز نظام جمهوری اسلامی و جامعه باشیم.

نیکروز در ادامه به پیشینه مذهبی شهرستان چرام اشاره کرد و گفت: با توجه به پیشکسوت بودن این شهرستان در مراسمات مذهبی انتظار بیشتری از مدیران جهت شرکت در این گونه مراسم‌ها می‌رود.

وی با بیان اینکه هر 10 روز یک بار باید وضعیت پروژه‌ها بررسی شود، یادآور شد: اگر کار ادارات جلو برود، کار شهرستان و توسعه آن جلو می‌رود.

این مسئول معیار و میزان عملکرد زیردستان را راستین و درست بودن ذکر کرد و افزود: با تلاش‌ مضاعف امسال شاهد راه‌اندازی مصلای شهرستان چرام خواهیم بود.

فرماندار چرام معدن فسفات را یکی از بزرگترین معادن منطقه جنوب برشمرد و گفت: این پروژه که به شرکت سرمایه‌گذاری آیرما واگذار شده است، مشکل خاصی جهت شروع ندارد و با توجه به مستقر شدن نمایندگی این شرکت در شهرستان چرام در آینده‌ای نزدیک راه برای فعالیت‌ها هموار می‌شود.

ادامه جلسه با ارائه آمار و گزارش مسئولین دستگاه‌های دولتی همراه بود که به صورت دقیق به میزان تخصیص و جذب اعتبار پروژه‌ها پرداخته شد.

اختصاص 3 میلیارد ریال از سر جمع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و دو درصد نفت و گاز شهرستان چرام به احداث مصلای نماز جمعه این شهرستان از مصوبات مهم جلسه کمیته برنامه‌ریزی بود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول