اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس‌جنوبی خبر داد

اشتغال 21 درصدی نیروهای پارس جنوبی در شرکت‌های پتروشیمی

خبرگزاری فارس: مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: در حال حاضر 9 شرکت پتروشیمی فعال در منطقه پارس جنوبی وجود دارد و 21 درصد کارکنان شاغل در این منطقه در پتروشیمی‌ها اشتغال دارند.

اشتغال 21 درصدی نیروهای پارس جنوبی در شرکت‌های پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی در نشست مسئولان سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چهار شرکت عمده در منطقه پارس جنوبی در حال فعالیت هستند و نیروهای فعال در منطقه در این شرکت‌ها اشتغال دارند.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی با بیان اینکه بیشترین میزان نیروهای شاغل منطقه در شرکت نفت و گاز پارس اشتغال دارند، خاطر نشان کرد: بر اساس آمار 67 درصد از نیروهای شاغل در منطقه پارس جنوبی در شرکت نفت و گاز پارس مشغول به کار هستند.

حاجیانی با اشاره به اشتغال 21 درصدی نیروهای منطقه پارس جنوبی در شرکت‌های پتروشیمی بیان داشت: در حال حاضر 9 شرکت پتروشیمی فعال در منطقه وجود دارد و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این میزان در آینده نزدیک به 30 شرکت پتروشیمی افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: پالایشگاه‌هایی که مورد بهره‌برداری قرار گرفته را به مجتمع گازی پارس جنوبی تحویل داده‌ایم و شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی هفت درصد از شاغلین منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی را در خود جای داده است.

این مسئول سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی را یکی از قطب‌های اشتغال در منطقه پارس دانست و اذعان داشت: بر اساس اطلاعات موجود 5 درصد از نیروهای شاغل در منطقه در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی اشتغال دارند.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی عنوان کرد: در حال حاضر فازهای اول تا دهم پارس جنوبی به بهره‌برداری رسیده و آنها را به شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی تحویل داده‌ایم و فاز یازدهم در حال بهره‌برداری است و در آینده نزدیک در اختیار مجتمع گازی قرار خواهد گرفت.

حاجیانی متذکر شد: فازهای 12 تا 24 پارس جنوبی به شرکت‌های موجود در منطقه از جمله قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، شرکت پتروپارس و شرکت هیپکو تحویل شده‌اند و طبق زمان‌بندی صورت گرفته در تلاش هستند این فازها را به پایان برسانند که برخی از این طرح‌ها در طرح‌های مهر ماندگار قرار دارند و امیدواریم در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول