اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودسر:

مسئولان به فکر مشکلات اقتصادی مردم باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه رودسر با اشاره به گرانی‌های اخیر گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مسئولان باید به فکر معیشت و مشکلات اقتصادی مردم باشند.

مسئولان به فکر مشکلات اقتصادی مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام محمدحسین تقی‌زاده امروز در نماز جمعه این شهر درباره مسئولیت‌های اجتماعی از نگاه پیامبر (ص) اظهار کرد: پیامبر (ص) فرمود مسلمان هرگز درباره سه چیز خیانت نمی‌کند، اخلاص عمل برای خدا، خیرخواهی برای پیشوایان امت اسلامی و شرکت در اجتماع مسلمانان و اهمیت دادن به وحدت.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام فرمود «آگاه باشید همه شما حافظ و مسئول محدوده مسئولیت خود هستید چه مسئولیت در قبال خانواده با حیطه کارهای اجتماعی»، و امتی ستوده نخواهد شد مگر اینکه ضعیف حقش را از قوی بدون لکنت زبان مطالبه کند.

خطیب جمعه رودسر در ادامه با قدردانی از تلاش‌های پرسنل نیروی انتظامی گفت: حاصل تلاش‌های مستمر این قشر تامین امنیت در کشور جمهوری اسلامی ایران است.

وی با گرامیداشت هفته پست، به گرانی‌های اخیر کشور اشاره کرد و یادآور شد: طبقات ضعیف و مستضعف جامعه گرفتاری‌های زیادی دارند و طبق فرموده مقام معظم رهبری برای قشرهای ضعیف مشکلات اقتصادی وجود دارد که باید برطرف شود.

تقی‌زاده با اشاره به دیدگاه‌هایی درباره رابطه آمریکا با ایران بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمود از سیاست‌های اساسی ما قطع رابطه با آمریکاست.

وی اضافه کرد: امام خامنه‌ای فرمودند رابطه سیاسی با آمریکا برای ما مضر است و آن روزی که رابطه با آمریکا مفید باشد نخستین کسی که بگوید رابطه را ایجاد کنند، خود بنده هستم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول