اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه‏گذاری در سمنان:

مشکلات اقتصادی به صورت معضلات اجتماعی بروز می‏یابد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه‏گذاری در استان سمنان گفت: مشکلات اقتصادی که امروز در جامعه شاهد آن هستیم، در نهایت به صورت معضلات اجتماعی بروز پیدا می‏کند.

مشکلات اقتصادی به صورت معضلات اجتماعی بروز می‏یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد سیاوش‏پور پیش از ظهر امروز در نشست شماری از مسئولان دستگاه قضایی و مدیران اقتصادی در استان سمنان اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سال‏های اخیر نام‏گذاری‏های خاصی برای کشور داشته‏اند و عمده این دغدغه‏ها نیز معطوف به دو بخش اقتصاد و فرهنگ بوده است.

وی ادامه داد: نام‏گذاری‏های رهبر معظم انقلاب که هر ساله برای پیشبرد امور سالانه انجام می‏شود، در چند سال گذشته به امور اقتصادی و فرهنگی اختصاص داشته است.

رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه‏گذاری در استان سمنان اضافه کرد: دشمن نیز به خوبی پیام‏های رهبر انقلاب را دریافته و در راستای بی‏اثر ساختن آنها برنامه‏ریزی کرده است.

سیاوش‏پور بیان کرد: امروز مبارزه و هجمه اصلی دشمنان اسلام و انقلاب در دو جبهه اقتصاد و فرهنگ پایه‏گذاری شده؛ گرچه آنها از سایر حوزه‏ها نیز غافل نیستند.

وی تصریح کرد: در حوزه اقتصادی، فعالیت‏های دشمن بسیار پیچیده‏تر و سازمان‏یافته‏تر است و آنها تحریم‏های متعددی را علیه کشورمان برنامه‏ریزی کرده‏اند.

رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه‏گذاری در استان سمنان اضافه کرد: در بخش فرهنگ هم که ایران اسلامی در جهان الگو شده است، دشمن برنامه‏های متنوعی دارد.

وی افزود: بی‏محتوا ساختن افکار عمومی مردم و سست کردن پایه‏های عقیدتی و اجتماعی از مهم‏ترین محورهایی است که دشمن در حوزه فرهنگ روی آنها کار می‏کند.

به گزارش فارس: سیاوش‏پور در ادامه افزود: تمام اقدامات دشمن در بخش مقابله فرهنگی با استفاده گسترده از ابزارهای به‏روز تبلیغاتی و اطلاع‏رسانی انجام می‏شود و استحاله فرهنگی ملت ایران هدف اصلی دشمن است.

وی افزود: دستگاه قضایی امروز ارتباط خوبی با مردم دارد و به صورت مستقیم درگیر مشکلات اجتماعی در زمینه‏های مختلف است.

رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه‏گذاری در استان سمنان گفت: نتیجه تمام مشکلاتی که در عرصه اقتصادی جامعه دیده می‏شود، در نهایت به صورت معضلات اجتماعی بروز و ظهور پیدا می‏کند.

سیاوش‏پور ادامه داد: باید نگاه پیشگیرانه در راستای کاهش این مشکلات و معضلات اتخاذ شود و جلوگیری از وقوع جرائم در جامعه در دستور کار قرار گیرد و خوشبختانه دادگستری استان سمنان این اولویت‏ها را در برنامه‏هایش قرار داده است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول