اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

مشکلات اقتصادی با عمل به منویات رهبری رفع می‏شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه فیروزکوه، عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را در سال تولید ملی و اقتصاد مقاومتی راه حل رفع مشکلات اقتصادی خواند.

مشکلات اقتصادی با عمل به منویات رهبری رفع می‏شود

حجت‌‏الاسلام عبدالعلی استیری امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر مشکلات معیشتی در کشور وجود دارد؛ اما با عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب در سال تولید ملی و اقتصاد مقاومتی می‏توان بر این معضلات فائق آمد.

استیری اضافه کرد: با استقامت مردم انقلابی، مؤمن و همیشه در صحنه ایران اسلامی که همواره در کنار رهبری و حامی انقلاب هستند، مشکلات برطرف شده و نقشه‏‌های شوم دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

وی همچنین به یکی از محورهای سخنان رهبری در اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باب وضع فعلی کشور اشاره کرد که فرمودند «باید تحلیل‏گران و سیاست‏مداران تحلیل درستی از وضع فعلی جامعه داشته باشند».

استیری ادامه داد: دشمنان با اعمال این تحریم‏ها به زانو درآمدن دولت و مردم ایران را وعده داده بودند، اما دیدیم و همه جهانیان دیدند که چندین ماه هم گذشت و هیچ اتفاق خاصی روی نداده است.

امام جمعه فیروزکوه، لابی صهیونیستی و تبلیغات مسموم دشمنان در تحریم اجلاس سران عدم تعهد را طرحی ابتر خواند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس خبرگان اظهار داشت: محور نخست بیانات معظم‌‏له در باب برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها حاکی از اهمیت موضوع است که باید آن را قدر بدانیم.

استیری با اشاره به تبلیغات مسموم دشمنان در راستای برگزار نشدن این اجلاس یا کم‏رنگ جلوه دادن آن تصریح کرد: حتی رایزنی‏ها و لابی‏های متعدد دولت‏های استکباری و معاندان نظام با «محمد مرسی» رئیس جمهوری مصر که سالیان سال با ایران قطع رابطه کرده بود، نیز کارگر نیفتاد و وی به ایران سفر کرد.

امام جمعه فیروزکوه با بیان اینکه باید وجود رهبر فرزانه انقلاب را قدر بشناسیم، افزود: لحظه ورود ایشان به سالن اجلاس و برخاستن همه اعضا به احترامشان، لحظه‏ای تاریخی و ماندگار بود و باید زمان حاضر که نظام مقدس اسلامی در رأس خود از چنین رهبری سود می‏برد را مغتنم شمرد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول