اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبر داد

تشکیل تیمی‌ از دولت، قوه قضائیه و مجلس برای‌ حل مشکلات اقتصادی‌ کشور

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ‌از تشکیل تیمی‌ از دولت، قوه قضائیه و مجلس برای‌ حل مشکلات اقتصادی‌ کشور خبر داد.

تشکیل تیمی‌ از دولت، قوه قضائیه و مجلس برای‌ حل مشکلات اقتصادی‌ کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات که عصر امروز با حضور روحانیون و مسئولان بسیج برگزار شد، با اشاره به دهه کرامت اظهار کرد: مقام حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) بسیار والا و زیارت آنان بسیار سفارش شده است.

وی در خصوص بازگشایی مدارس از علما و روحانیون خواست تا اقامه نماز اول وقت در مدارس را فراموش نکنند و به این امر اهمیت بیشتری دهند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در خصوص بحث اقتصادی کشور عنوان کرد: فشارها و تحریم‌های بسیاری از سوی غربی‌ها بر جمهوری اسلامی وجود دارد و نمایندگان مجلس با تشکیل تیمی، به‌ همراه مسئولانی از دولت و قوه قضائیه به دنبال راه حل در راستای برطرف کردن مشکلات اقتصادی هستند.

حسینی از وحدت میان نمایندگان استان قزوین در مجلس خبر داد و تصریح کرد: وحدت و انسجام میان عملکرد نمایندگان موجب پیشرفت و پیشبرد مقاصد استان و حل مشکلات مردم قزوین می‌شود.

وی در پایان از روحانیون و مسئولان خواست تا وحدت و همدلی در مساجد را افزایش دهند و با تقویت حوزه روحانیت، مردم را به صورت متمرکز جذب مساجد کنند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول