اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علم‌الهدی:

"اقتصاد مقاومتی" مهم‌ترین راه‌ برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور است

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی پیاده سازی "اقتصاد مقاومتی"در کشور است.

"اقتصاد مقاومتی" مهم‌ترین راه‌ برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان مشهد که در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد، در پاسخ به خبرنگار فارس با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: ایشان بسته‌ای که ارائه دادند بسته اقتصاد مقاومتی بود که باید مسئولان کشور اجرا کنند و قطعاً برای برون‌رفت از مشکلات اقتصاد مقاومتی را در کشور پیاده‌سازی کنیم.

وی افزود: البته باید توجه داشت که بسته‌ای که رهبر معظم انقلاب ارائه دادند نه تنها مربوط به مسئولان کشور شده بلکه مربوط به مردم نیز است.

امام جمعه مشهد افزود: البته اگر مردم قصد دارند اقتصاد مقاومتی در کشور اجرا شود قطعاً نیازمند سیاست‌ها و راهکارها و ابزارهایی است که باید دولت این ابزارها را فراهم کند و از طرفی به مردم در مدیریت مصرف و هزینه‌کردهای آن ها نیز کمک کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: اگر امروز در یکی از مواد پروتئینی چون مرغ دچار برخی مشکلات شده و در مضیغه قرار گرفتیم مردم باید همت کرده و باید با ماده پروتئینی دیگری جایگزین کنند.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند به جای استفاده از مرغ، از ماهی استفاده کنند، یادآور شد: اگر امروز در مورد مرغ با مشکل مواجهه شدیم با توجه به اینکه قطعاً مربوط به مشکلات اولیه بوده، می‌توان آن را جایگزین کرد؛ به عنوان مثال مردم می‌توانند ماهی را با مرغ جایگزین کنند چرا که هم بیشتر در دسترس بوده و هم پروتئین کامل‌تری است.

امام جمعه مشهد ادامه داد: البته این کارها مربوط به مسئولان است و مسئولان باید مدیریت‌ها را انجام دهند و مردم نیز باید مصرف خود را مدیریت کنند چرا که بسته اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری فرمودند هم مربوط به مردم بوده و هم مربوط به مسئولان می‌شود.

علم‌الهدی با اشاره به جایگاه دشمنان نظام جمهوری اسلامی گفت: امروز ما بسیار نسبت به گذشته قوی‌تر شده‌ایم درحالی که دشمنان نظام نسبت به گذشته بسیار ضعیف شده‌اند، اگر روزی میدان جنگ ما با دشمنان در خرمشهر و قصر شیرین بود امروز میدان جنگ عقب‌تر رفته و این میدان به سوریه و لبنان تغییر پیدا کرده است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول