اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم عنوان کرد

مجلس قانون مدل‌های حجاب شرعی را تصویب کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: اگر مجلس شورای اسلامی مدل‌های حجاب مورد قبول از نظر شرع را طراحی کرده و به عنوان قانون تصویب کند، همگان ملزم به رعایت آن خواهند شد.

مجلس قانون مدل‌های حجاب شرعی را تصویب کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری صبح امروز در جلسه شورای اداری استان قم که با هدف بررسی وضعیت عفاف و حجاب برگزار شد،‌ اظهار کرد: شکی نیست که در زمینه مسئله عفاف و حجاب باید کارهای متفاوتی انجام دهیم تا به هدف نهایی برسیم.

وی با اشاره به موارد مطرح شده در طرح تدوین شده برای تقویت عفاف و حجاب در قم اظهار کرد: همه موارد اشاره شده کارهای لازمی است که باید انجام شود ولی برخی از این امور باید در اولویت قرار گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خاطر نشان کرد: ما باید در ارتباط با مسئله عفاف و حجاب کارهای آموزشی را در اولویت نخست قرار دهیم، زمانی که جامعه را آموزش ندهیم نمی‌توانیم در یک موضوع به نتیجه برسیم.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم در مسئله عفاف و حجاب نتیجه لازم را بگیریم نیازمند برنامه‌های آموزشی هستیم.

اسکندری افزود: می‌توان برخی آموزش‌ها را به صورت کلاسیک دنبال کرده و برخی دیگر از برنامه‌های آموزشی هم از سوی دستگاه‌های فرهنگی پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی باید مدل‌های حجاب مورد قبول از نظر شرع را طراحی کرده و به عنوان قانون تصویب کند، افزود: با این اقدام همگان ملزم به رعایت قانون خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بیان کرد: ما دین را خرج مسائل مختلف می‌کنیم ولی حاضر نیستیم مسائل مختلف را خرج دین کنیم.

وی با اشاره به اینکه مقوله عفاف و حجاب جدای از مقوله دینی یک مسئله ملی است بیان کرد: دشمن بر مسئله عفاف و حجاب به عنوان یک پاشنه آشیل می‌نگرد و نباید از این مقوله مهم غافل شویم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول