اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ادبی 15 خرداد

حسینی: رسانه‌های غربی واقعیت‌های جامعه را وارونه نشان می‌دهند‌

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در اقدامات رسانه‌های بیگانه و غربی مانند BBC و CNN سعی می‌شود که واقعیت‌های جامعه ایران وارونه جلوه داده شود.

حسینی: رسانه‌های غربی واقعیت‌های جامعه را وارونه نشان می‌دهند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ادبی 15 خرداد با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جعفر کاظمی سرپرست اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین و جمعی از مسئولان و مدیران ادارات و نهادها در شهرستان ورامین برگزار شد.

حسینی با اشاره به تاثیر دین در زندگی فردی و اجتماعی اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر شاهد تاثیرگذاری دین و معنویت در سراسر جهان به‌ویژه در جوامع غربی هستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر نقش انقلاب جمهوری اسلامی ایران در بیداری اسلامی عنوان کرد: در 15 خرداد سال 42 زمانی‌ که مردم غیور ورامین دست به آن قیام تاریخی زدند، عده‌ای از افراد سطحی‌نگر و سست عنصر این حرکت را پوچ و بیهوده می‌دانستند و این در حالی است که این حرکت در سال‌های بعد پیروزی انقلاب اسلامی را به همراه داشت. 

وی ادامه داد: قیام‌کنندگان واقعه 15 خرداد از مخلصان و ولایت‌مداران واقعی بودند و نمی‌شود آنها را با کذابین و دین‌مداران حزب باد مقایسه کرد.

حسینی با اشاره به نقش پررنگ مردم ورامین و پیشوا در پیروزی انقلاب بیان کرد: مردم این دیار با دلی پاک و صادق و با محدودیت‌هایی که در آن زمان بر جامعه حاکم بود به نحو احسن از ولایت و امام (ره) دفاع کردند و تحت هر شرایطی تابع امر رهبر خویش بودند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز داشت: اگر ما توفیق کسب پیروزی در برابر رژیم منحوس پهلوی را پیدا کردیم و توانستیم این انقلاب را حفظ و به سراسر جهان مصادره کنیم، همه را مدیون آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) هستیم.

وی در ادامه یادآور شد: هنر بهترین زبان برای انتقال مفاهیم دینی و آموزه‌های انقلاب اسلامی است و هنرمندان بیشترین و پررنگ‌ترین نقش را در این داد و ستد دارند.

حسینی تاکید کرد: هنرمند هیچ گاه نمی‌تواند منافق و دورو باشد، باید تکلیفش مشخص باشد یا در جبهه حق حضور داشته باشد و یا در جبهه باطل به ایفای نقش بپردازد و فعالیت کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: هنرمندان موظفند استعداد الهی خویش را در راه اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی به‌کار بگیرند و موجبات پیشرفت دین در جامعه را فراهم سازند.

وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه ما در هالیوود و رسانه‌های غربی شاهد هستیم که تمام همت خود را جهت تخریب چهره اسلام و حقیقت واقعی انقلاب اسلامی ایران به‌کار بسته‌اند.  

حسینی عنوان کرد: در اقدامات رسانه‌های بیگانه و غربی مانند BBC و CNN سعی می‌شود که واقعیت‌های جامعه ایران وارونه جلوه داده شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول