به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی در نشست ظهر امروز نقش رسانهها در معرفی توانمندیها و فرصتهای سرمایهگذاری و توسعه شهرستانهای خلخال و کوثر در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: در این جشنواره در چهار محور بهترین خبر، سرمقاله، مقاله، عکس و گزارش در سه رشته مطبوعات محلی، خبرگزاریها و روزنامههای سراسری تجلیل واقعی صورت میگیرد.
وی با اشاره به برگزاری همایش ملی فرصتهای سرمایهگذاری در خلخال و کوثر در روزهای دهم و یازدهم آبان ماه خاطرنشان کرد: ما تصمیم داریم از توانمندی رسانههالی ملی و محلی در این حوزه استفاده کنیم چراکه باور داریم رسانهها اصلیترین بازوان معرفی توانمندیها و قابلیتهای مناطق مختلف کشور میتواند باشد.
رئیس اجرایی همایش ملی فرصتهای سرمایهگذاری یادآور شد: امر تبلیغ و اطلاعرسانی و اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست و باید واقعیتها منعکس شده و نقاط ضعف و کاستی نیز گوشزد شود تا اصلح واقعی صورت گیرد.
محمدی به مناطق طبیعی و بکر منطقه خلخال نظیر اندبیل، ازناو و شاهرود به عنوان شاهکار طبیعی اشاره کرد و گفت: ما امیدواریم با همراهی رسانهها و خبرنگاران پرتلاش این توانمندیها همزمان با برگزاری همایش ملی فرصتهای سرمایهگذاری معرفی شود تا شاهد جذب سرمایهگذاران و گردشگران متعددی برای این منطقه باشیم.
این مسئول تاکید کرد: در سفر یک روزه جمعی از اصحاب رسانه به این شهرستان در آستانه برگزاری همایش ملی فرصتهای سرمایهگذاری تلاش میکنیم تا بخشی از مناطق و قابلیتهای گردشگری خلخال و کوثر را برای آنها شناسانده و از طریق این مجموعهها به مردم و علاقمندان معرفی کنیم.
42 طرح برای همایش ملی فرصتهای سرمایهگذاری آماده شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای اداری شهرستان خلخال در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه برای اجرای این همایش تاکنون 42 طرح آماده شده است، بیان داشت: ما این طرحها را در حوزه صنعت و معدن، صنایع دستی، شهر و شهرسازی، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، تولیدات دامی، شیلات ارائه کردیم که امیدواریم با اجرایی شدن آنها شاهد اشتغال و رونق بیشتر خلخال و کوثر باشیم.
انتهای پیام/خ20