اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری خلخال:

جشنواره رسانه‌های برتر در حوزه خلخال برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری خلخال گفت: تا پایان امسال اولین جشنواره رسانه‌های برتر در حوزه توانمندی‌های خلخال و کوثر برگزار می‌شود.

جشنواره رسانه‌های برتر در حوزه خلخال برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی در نشست ظهر امروز نقش رسانه‌ها در معرفی توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه شهرستان‌های خلخال و کوثر در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت:‌ در این جشنواره در چهار محور بهترین خبر، سرمقاله، مقاله، عکس و گزارش در سه رشته مطبوعات محلی،‌ خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های سراسری تجلیل واقعی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خلخال و کوثر در روزهای دهم و یازدهم آبان ماه خاطرنشان کرد:‌ ما تصمیم داریم از توانمندی رسانه‌هالی ملی و محلی در این حوزه استفاده کنیم چراکه باور داریم رسانه‌ها اصلی‌ترین بازوان معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های مناطق مختلف کشور می‌تواند باشد.

رئیس اجرایی همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری یادآور شد: امر تبلیغ و اطلاع‌رسانی و اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست و باید واقعیت‌ها منعکس شده و نقاط ضعف و کاستی نیز گوشزد شود تا اصلح واقعی صورت گیرد.

محمدی به مناطق طبیعی و بکر منطقه خلخال نظیر اندبیل، ازناو و شاهرود به عنوان شاهکار طبیعی اشاره کرد و گفت:‌ ما امیدواریم با همراهی رسانه‌ها و خبرنگاران پر‌تلاش این توانمندی‌ها همزمان با برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری معرفی شود تا شاهد جذب سرمایه‌گذاران و گردشگران متعددی برای این منطقه باشیم.

این مسئول تاکید کرد:‌ در سفر یک روزه جمعی از اصحاب رسانه به این شهرستان در آستانه برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تلاش می‌کنیم تا بخشی از مناطق و قابلیت‌های گردشگری خلخال و کوثر را برای آنها شناسانده و از طریق این مجموعه‌ها به مردم و علاقمندان معرفی کنیم.

42 طرح برای همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آماده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای اداری شهرستان خلخال در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه برای اجرای این همایش تاکنون 42 طرح آماده شده است، بیان داشت: ما این طرح‌ها را در حوزه صنعت و معدن، ‌صنایع دستی، شهر و شهر‌سازی، ‌آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، تولیدات دامی، شیلات ارائه کردیم که امیدواریم با اجرایی شدن آنها شاهد اشتغال و رونق بیشتر خلخال و کوثر باشیم.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول