اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

حذف فارس از لیست رسانه‌های مدعو به جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

خبرگزاری فارس: اگرچه خبرگزاری فارس در پوشش رسانه‌ای دوره‌های قبل جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان عملکرد خوبی داشت اما متاسفانه در این دوره از لیست رسانه‌های مدعو توسط ارشاد اسلامی حذف شده است.

حذف فارس از لیست رسانه‌های مدعو به جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بدون تردید می‌توان جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان را به عنوان یکی از رویدادهای مهم فرهنگی استان کردستان قلمداد کرد که همه ساله در این فصل با حضور گروه‌های نمایشی سراسر کشور و چند گروه نمایش بین‌المللی در شهر مرزی مریوان برگزار می‌شود.

امسال برای هفتمین سال متوالی است که استان کردستان افتخار میزبانی از هم‌میهنان هنرمند خود در عرصه هنر نمایش را دارد، امیدواریم کاستی‌های سال‌های گذشته در برگزاری این جشنواره مهم و فرهنگی مرتفع شده و استفاده از تجربه هفت ساله، مسئولین دست‌اندرکار امر را در اجرای بی‌نقص این رویداد مهم فرهنگی یاری دهد.

لازم به ذکر است که بررسی عملکرد مسئولان فرهنگی استان در برگزاری این رویداد مهم فرهنگی پس از اختتامیه جشنواره به نحو مقتضی قابل طرح است، چراکه به عنوان مثال گزینش و سلیقه‌ای عمل کردن مسئولان ذیربط در دعوت از رسانه‌های استان در مراسم افتتاحیه نشان از نوعی قشری‌نگری این بزرگواران و به تبع آن حرمت قائل‌ نشدن برای مخاطبان رسانه‌های فراگیری چون خبرگزاری فارس است که متاسفانه از لیست دعوتی افتتاحیه جشنواره خط خورده‌اند.

خبرگزاری فارس به عنوان یکی از فراگیرترین رسانه‌های استان افتخار این را دارد که همواره به عنوان پل ارتباطی مناسبی بین مخاطب و رویداد به انعکاس صادقانه اخبار استان پرداخته و نحوه عملکرد و تحلیل محتوای این رسانه فراگیر در پوشش اخبار فرهنگی و اجتماعی استان به راحتی مؤید این مطلب است اما متاسفانه برخورد سلیقه‌ای برخی مسئولان در حذف این رسانه از لیست رسانه‌هایی که قرار است رویداد مهم فرهنگی جشنواره تئاتر خیابانی را پوشش دهند توهین به مخاطبان گسترده‌ای است که توسط خبرگزاری فارس از اخبار مختلف اطلاع پیدا می‌کنند.

باوجود تاکید بر رسالت خبرنگاری خبرگزاری فارس و علاقمندی این رسانه بر پوشش خبری این رویداد مهم فرهنگی، جا دارد متولیان امر این جشنواره که همواره خود را همراه و همیار رسانه‌های استان می‌دانند دلیل این حذف غیرمنصفانه را اعلام و زمینه پوشش بهتر خبری جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان را فراهم آورند.

گفتنی است خبرگزاری فارس در جریان برگزاری دوره‌های قبل جشنواره مذکور به خوبی عمل کرد که اخبار آرشیوی، گزارشات، یادداشت و گزارش تصویری آن مؤید این ادعاست.

در ضمن باید مسئولان کشوری دخیل در برگزاری این رویداد کلان فرهنگی در استان کردستان بدانند که در این استان نمایندگی تمامی خبرگزاری‌ها و نشریات ملی وجود دارد و دعوت از خبرنگاران تهرانی برای پوشش جشنواره تئاتر خیابانی مریوان مغایر با ادعای آنها مبنی بر تلاش برای کاهش هزینه‌های جانبی است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول