اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم:

رسانه‌ها در واکنش به توهین به مقدسات وارد عمل شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: باید رسانه‌ها در واکنش به توهین به مقدسات تمام ظرفیت‌های خود را به کار گیرند.

رسانه‌ها در واکنش به توهین به مقدسات وارد عمل شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محمود نجاریان‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به توهین‌های دنیای غرب به پیامبر اسلام اظهار کرد: باید مسلمانان در این زمینه تلاش خود را برای مقابله با این جریان شوم انجام دهند.

وی با اشاره به نقش شهر قم در دنیای اسلام ابراز کرد: در شرایطی که بسیاری از نگاه‌ها به این شهر دوخته شده نمی‌توان در برابر اینگونه مسائل سکوت کرد.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم ادامه داد: باید اینگونه حرکت‌ها به بهترین شکل برگزار شده و طوری طراحی شود که برد رسانه‌ای آن استکبار را از اینگونه حرکت‌ها پشیمان کند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری تجمع فدائیان پیامبر اعظم در قم خاطر نشان کرد: در اینگونه اقدامات باید به فضاسازی توجه ویژه شود.

نجاریان‌زاده گفت: یکی از مهم‌ترین ابزارهای تأثیرگذار برای اینگونه برنامه‌ها صدا و سیما است که انعکاس خوبی داشته و می‌تواند خواست عمومی در این زمینه ایجاد کند.

وی اظهار کرد: توجیه ائمه جماعات یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در این زمینه باید جدی گرفته شود و اداره‌کل تبلیغات اسلامی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: یکی از اصلی‌ترین نهادهایی که در این زمینه باید به آن توجه کرد، آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به تأثیرگذاری حضور دانش‌آموزان در میدان‌های دفاع از دین خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش باید در این حوزه اقدامات لازم را انجام دهد.

نجاریان‌زاده گفت: طلاب نیز به همراه اساتید می‌توانند با شرکت در این تجمع جلوه خاصی به آن داده و مفاهیم مرتبط با این حرکت‌ها را در میان مردم بازگو کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها بسیج و صنوف مختلف ادامه داد: باید از تمام این ظرفیت‌ها برای مقابله با توطئه‌های استکبار استفاده کرد.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم ابراز داشت: هنرمندان، اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ نیز می‌توانند به اینگونه تجمعات جلوه خاصی بدهند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول