اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خواستار شد

رسانه ملی ظرفیت‌های تنگستان را مستندسازی کند

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: رسانه ملی می‌تواند با تولید برنامه‌های مستند و اطلاع‌رسانی از وجود پتانسیل‌های کم‌نظیر در تنگستان، زمینه جذب سرمایه‌گذاران و توسعه و رونق تنگستان را فراهم کند.

رسانه ملی ظرفیت‌های تنگستان را مستندسازی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم احمد جعفری‌نسب صبح امروز در نشستی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز بوشهر با تولید برنامه‌های همگام با خواست و نیاز مردم استان بوشهر نقش مهمی در حفظ فرهنگ اصیل استان و شناساندن شهرها و روستاهای بوشهر به هم‌استانی‌ها دارد.

وی افزود: صدا و سیما همچنین توانسته با بیان مشکلات و خواسته‌های مردمی در رفع نیازها و پاسخگویی به مردم که از آرمان‌های والای انقلاب بوده، همراه دستگاه‌های اجرایی باشد.

جعفری‌نسب با بیان اینکه طرح نقاط ضعف در رسانه ملی نباید موجب رنجش خاطر مدیران شود عنوان کرد: ضعف‌ها و کمبودها همواره وجود دارد و مدیران باید با تلاش بیشتر برای جلب رضایت الهی و خدمت به مردم در رفع کمبودها و نیازهای موجود تلاش کنند.

وی به پتانسیل‌های تنگستان اشاره و تصریح کرد: در رسانه ملی در خصوص تاریخ تنگستان و مبارزات دلیران تنگستانی برنامه‌های متعدد و مطلوبی تولید شده که جای تقدیر دارد، اما باید به سایر پتانسیل‌های جغرافیایی، گردشگری، صنعتی، اقتصادی و تجاری تنگستان نیز توجه شود.

فرماندار تنگستان ادامه داد: در زمینه جغرافیایی با وجود زمین‌های مستعد کشاورزی به ویژه در زمینه تولید خرما (با تولید بهترین خرماهای صادراتی کشور)، گوجه فرنگی و سایر صیفی‌جات و همچنین با وجود بیش از 90 کیلومتر مرز آبی، صید انواع آبزیان دریایی رونق خوبی می‌تواند به تنگستان ببخشد.

وی یادآور شد: وجود منطقه نمونه گردشگری خائیز با طبیعت بکر و چشمه‌های معدنی و همچنین چندین چشمه درمانی و نیز سواحل چشم‌نواز بخش دلوار و نیز خانه رئیسعلی دلواری و قلعه زائرخضرخان تنگستانی و ده‌ها مورد دیگر تنگستان را به شهرستانی کم‌نظیر در بخش گردشگری بدل کرده است.

جعفری‌نسب در بخش صنعتی اقتصادی و تجاری نیز گفت: علاوه بر وجود زیرساخت‌های سه شهرک صنعتی در تنگستان و وجود معادن غنی سنگ، ماسه، گچ، سیمان و ... وجود دو بندر تجاری پتانسیل بالایی در رونق بیش از پیش تنگستان وجود دارد.

وی اظهار داشت: رسانه ملی می‌تواند با تولید برنامه‌های مستند و اطلاع‌رسانی از وجود پتانسیل‌های کم‌نظیر در تنگستان زمینه جذب سرمایه‌گذاران و توسعه و رونق تنگستان را فراهم کند.

وی افزود: بدون شک توسعه تنگستان با وجود چنین پتانسیل‌هایی به توسعه و رونق استان نیز کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول