اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه باهنر‌ کرمان:

مسلمانان با سلاح رسانه از ساحت پیامبر (ص) دفاع کنند

خبرگزاری فارس: دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر‌ کرمان گفت: مسلمانان باید با سلاح رسانه از ساحت پیامبر اکرم (ص) دفاع کنند.

مسلمانان با سلاح رسانه از ساحت پیامبر (ص) دفاع کنند

رضا کارگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان در پاسخ به این سئوال که هدف دشمنان از اهانت به مقدسات اسلام چیست، اظهار داشت: هدف دشمنان را می‌توان از دو منظر بررسی کرد، اول اینکه ‌قصد دارند، تقدس‌زدایی کرده و مسلمانان را نسبت به مقدساتشان بی‌تفاوت کنند.

وی بیان داشت: دومین مسئله این است که قصد دارند به گونه‌ای‌ افکار‌سنجی از مسلمانان به عمل آورند تا حساسیت مسلمانان را نسبت به مقدساتشان اندازه بگیرند.  

کارگر عنوان کرد: وظیفه امت اسلامی در شرایط فعلی علاوه بر محکوم کردن این اقدامات این است که با سلاح رسانه از ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) دفاع کنند و هر چه بیشتر ابعاد شخصیتی پیامبر اسلام (ص) را به جهان بشناسانند و از سوی دیگر با موضع تهاجمی هلوکاست و صهیونیسم را به چالش بکشند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از این راهپیمایی ‌دفاع از ساحت پیامبر اسلام و محکومیت کسانی است که با ادعای آزادی بیان توهین به مقدسات را محکوم نمی‌کنند.

وی‌ افزود: با انجام راهپیمایی دشمنان می‌فهمند که نه تنها مسلمانان بلکه سایر ادیان نیز از سیاست‌‌های غرب خشمگین هستند و نارضایتی خود را به سیاستمداران غربی می‌رسانند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول