اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری خلخال:

رسانه‌ها بازوان توانمند در توسعه همه جانبه هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری خلخال گفت: رسانه‌ها بازوان توانمند در توسعه همه جانبه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته هستند.

رسانه‌ها بازوان توانمند در توسعه همه جانبه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز  در جلسه تبیین اهداف برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در کوثر و خلخال اظهار داشت: 10 تا 11 آبان ماه همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه خلخال و کوثر برگزار می‌شود.

به نقش مهم رسانه و مطبوعات در معرفی استعداد‌های بالقوه و بالفعل اشاره کرد و افزود: اگر در حوزه رسانه شهرستان خلخال و کوثر خوب معرفی شود می‌توان شاهد توسعه خلخال بود.

سرپرست فرمانداری خلخال ادامه داد: 11 پروژه مهر ماندگار در شهرستان خلخال وجود دارد که تا پایان دولت دهم این پروژه‌ها به پایان می‌رسد و بالغ بر 11 میلیاردر تومان برای این امر هزینه خواهد شد.

محمدی بیان داشت: ما همیشه حرف از حق‌آبه قز‌ل‌اوزن زده‌ایم و  امروز شهرستان خلخال با 100 کیلومتر محدوده قابل برداشت از رودخانه قزل‌اوزن به عنوان اصلی‌ترین ذینفع این رودخانه بوده و ما در صنایع پر مصرف و کشاورزی با برداشت آب روند توسعه را طی خواهیم کرد.

وی از آمادگی واگذاری زمین و آب مصرفی به کشاورزان و سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: جشن برداشت و استفاده از آب رودخانه قزل‌اوزن را با حضور خبرنگاران برگزار خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری خلخال  در ادامه ابراز داشت: برای همایش فرصت‌های سرمایه گذاری خلخال و کوثر 42 طرح آماده ارائه درهمایش است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان تصریح کرد: این طرح‌ها در بخش صنعت و معدن، صنایع دستی و گردشگری و در بخش شهر و شهر سازی، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و تولیدات دامی و حوزه شیلات با ظرفیت‌های مشخص و میزان اشتغالزایی ارائه شده است .

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول