اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آسودی:

مواضع جنگ‏طلبانه اسرائیلی‏ها حتی مورد قبول حامیانش نیست

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مواضع جنگ‏طلبانه اسرائیلی‏ها در برهه کنونی حتی مورد قبول حامیانش نیست.

مواضع جنگ‏طلبانه اسرائیلی‏ها حتی مورد قبول حامیانش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار محمدعلی آسودی ‌در جمع 120 نفر از روحانیان شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر اظهار داشت: امروز حتی خود آمریکایی‏ها نیز خواهان متوقف شدن مواضع نادرست و جنگ‏طلبانه رژیم صهیونیستی هستند.

وی بیان داشت: بررسی تحولات اساسی در این زمینه نشان می‏دهد که مواضع جنگ‏طلبانه اسرائیلی‏ها به نوعی در زمان حاضر موجب ایجاد اختلاف بین سران آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.

آسودی بیان کرد: ما بدون تردید، بخشی از این دعواهای زرگری را مربوط به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا می‏دانیم.

وی تصریح کرد: دامن زدن به این اختلافات در حقیقت جزو سناریوهای آمریکا و اسرائیل برای گذراندن مقطع حساس انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا محسوب می‏شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: امروز موجی از گرایش به دین مبین اسلام و اسلام‏خواهی در سراسر جهان به راه افتاده است.

آسودی اضافه کرد: گرایش به مذهب تشیّع در شمار زیادی از کشورهای جهان واقعه‏ای است که هم‏اینک دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران را وحشت‏زده کرده است و آنها از همین جهت هر روز دست به اقدام جدیدی می‏زنند.

وی با اشاره به انتشار فیلم توهین‏آمیز در خدشه‏دار کردن ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) در روزهای اخیر از سوی تیمی آمریکایی- اسرائیلی را یادآور شد و اظهار کرد: دشمنان به دنبال وحشتی که از گسترش اسلام در کشورهایشان دارند، به محور دین اسلام که همان پیامبر رحمت، حضرت محمد مصطفی(ص) هستند، هجوم می‏آورند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه پخش این فیلم موهن بدون شک دل‏های همه مسلمانان جهان را در همه کشورها آزرده است، گفت: این فیلم یک اثر دیگر هم داشت و آن در حقیقت، اتحاد فرقه‏های گوناگون مسلمین در مواجهه با استکبار جهانی بود.

آسودی در این زمینه بیشتر توضیح داد و گفت: با پخش این فیلم، فشار جامعه جهانی و همه پیروان اسلام علیه عاملان تهیه، تولید و پخش این فیلم موهن افزایش یافت.

وی تصریح کرد: لجاجت و اصراری که دشمنان اسلام در پشتیبانی از این فیلم توهین‏آمیز از خود نشان دادند، در واقع نشانگر عصبیت و خصومت حقیقی آنها با اسلام ناب محمدی(ص) است.

انتهای پیام/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول