اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

موج انزجار مسلمانان کاخ‌های اسرائیل و آمریکا را به لرزه در می‌آورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری گفت: اسرائیل و آمریکا با دست خود کاری کرده‌اند که موج دوم اسلام خواهی اتفاق بیفتد که مطمئنا این موج کاخ‌های اسرائیل و آمریکا را به لرزه در خواهد آورد.

موج انزجار مسلمانان کاخ‌های اسرائیل و آمریکا را به لرزه در می‌آورد

 به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با توجه به کینه دیرینه دشمن و مشرکان نسبت به ساحت مقدس محمد مصطفی (ص) اظهار داشت: قرآن کریم 9 تهمت را از ناحیه مشرکین به پیغمبر وارد کرده است.

امام جمعه شهرری به وقوع پیوستن انقلاب شکوهمند اسلامی را برای دشمنان اسلامی گران توصیف کرد و گفت: از روزی که انقلاب اسلامی در ایران رخ داد، دشمنان هم دست به کار شدند تا به خیال واهی خود سرچشمه این انقلاب که همان اهل بیت عترت و قرآن مجید است را خشک کنند.

وی ادامه داد: با چاپ کتاب‌های ضد اسلامی، سوزاندن مقدس‌ترین و عزیزترین کتاب دینی مسلمانان یعنی قرآن و ساخت و پخش فیلم‌های مختلف با موضوع توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) نمی‌توان جلوی خیزش اسلامی را گرفت.

شاهچراغی تصریح کرد: همه ما شاهدیم که دشمن با دست خود موج دوم اسلامی را آغاز کرده است، با وقوع انقلاب در کشورهایی مانند مصر، لیبی، تونس و ... متاسفانه لیبرال‌ها سر کار آمدند که این به مذاق دولت مردان آمریکا خوشایند بود و حال، اسرائیل و آمریکا با دست خود کاری کرده‌اند که موج دوم اسلام خواهی اتفاق بیفتد که مطمئنا این موج کاخ‌های اسرائیل و امریکا را به لرزه در خواهد آورد.

امام جمعه شهرری با اشاره به گفته کلینتون مبنی بر اینکه این فیلم مورد تایید آنها نیست، یادآور شد: این حرف‌ها قابل قبول نیست چون این افراد زیر چتر شما این فیلم‌ها را ساختند و شما هیچ برخوردی با آنها نکردید.

وی افزود: مردم دنیا بیدارند و این حرف‌ها را قبول ندارند و خوب می‌دانند که همه این کارها با پشتیبانی دولت آمریکا انجام می‌شود.

شاهچراغی سپس به فرموده مقام معظم رهبری که ما در خط مقدم مقابله با دشمنان و صهیونیسم هستیم، اشاره کرد و ابراز داشت: مردم ما در این مقابله آمریکا و اسرائیل را هدف خود می‌دانند چرا که کارگردان این فیلم موهن خود اعتراف کرده است که صهیونیست‌ها در ساخت این فیلم موهن وی را حمایت مالی کرده‌اند.

امام جمعه شهرری در مورد قطع رابطه اخیر کانادا با ایران بیان کرد: کانادا کشوری نیست که بخواهد در برابر ایران عرض اندام کند.

وی تصریح کرد: کانادا کشوری است که سرسپرده آمریکا است و نخست وزیر کانادا را ملکه انگلیس انتخاب و معرفی می‌کند.

وی تنها نگرانی ملت و مسئولان جمهوری اسلامی ایران را تعداد 400 هزار نفری عنوان کرد که در کشور کانادا زندگی می‌کنند که همه اینها در سایه نیاز کشور کانادا به مردم ایران است.

شاهچراغی عمل صالح را رمز نجات انسان در قیامت خواند و توضیح داد: کشور ایران بیمه اهل بیت است و خداوند به برکات حضور اهل بیت در کشور خطرات را از ایران دور کرده است.

امام جمعه شهرری در پایان توسل به اهل بیت علیهم السلام را راه نجات برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیاری از انسان‌ها با همین توسل به ائمه و پیامبر نجات یافتند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول