اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پارلمانی وزیر امور خارجه:

رژیم جعلی اسرائیل امروز در دنیا مضحکه همگان است

خبرگزاری فارس: معاون پارلمانی وزیر امور خارجه گفت: رژیم جعلی اسرائیل امروز در دنیا مضحکه همگان قرار گرفته و کارهای سبک‌سرانه سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی تازگی ندارد.

رژیم جعلی اسرائیل امروز در دنیا مضحکه همگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حسن قشقاوی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح هتل گردشگری کنگان و مرکز تجاری این بندر اظهار داشت: استان بوشهر دارای جایگاه ویژه و مهمی در سطح کشور است.

معاون پارلمانی وزیر امور خارجه خاطر نشان کرد: استان بوشهر اکنون یک استان بین‌المللی است و شهرستان کنگان نیز به‌دلیل میزبانی صنایع عظیم گاز و پتروشیمی باید در کنار توسعه صنعت شاهد توسعه گردشگری نیز باشد.

قشقاوی هتل‌های اقامتی را ویترین شهر دانست و با اشاره به حضور اقوام مختلف دنیا در عسلویه کنگان تصریح کرد: باید در زمینه گردشگری نیز شرایط را برای حضور سرمایه‌گذاران برای توسعه صنعت توریستی و گردشگری در شهرستان کنگان فراهم کرد.

وی همچنین با اشاره به حرکت مضحک نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل در سازمان ملل با بیان اینکه سران این رژیم از عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به شدت عصبانی شده‌اند گفت: رژیم جعلی اسرائیل امروز در دنیا مضحکه همگان قرار گرفته و البته این کارهای سبک‌سرانه سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی تازگی ندارد.

مدیر هتل آرامیس کنگان نیز اظهار داشت: این مجتمع در زمینی با زیربنای 4200 متر مربع در 4 طبقه شامل مجتمع تجاری و هتل با اعتبار 24 میلیارد ریال احداث شده است.

منصور حیدری گفت: تمام این اعتبار از محل بخش خصوصی بوده اما برای افزایش کیفیت و ایجاد پارکینگ و رستوران نیازمند حمایت بخش دولتی است.

وی اذعان داشت: مسئولان همکاری خوبی برای ایجاد این مرکز داشته‌اند و امیدوار هستیم شاهد رشد و ارتقای این مجموعه با همکاری بیشتر و مؤثرتر مسئولان باشیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول