اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری ایلام:

اقدام رژیم جعلی اسرائیل خشم مسلمان را به همراه دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری ایلام گفت: اقدام رژیم جعلی اسرائیل خشم مسلمان را به همراه دارد.

اقدام رژیم جعلی اسرائیل خشم مسلمان را به همراه دارد

ولی‌الله حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: رژیم جعلی اسرائیل به همدستی استکبار جهانی همواره در صدد توطئه علیه مسلمانان هستند.

وی ادامه داد: یکی از توطئه‌های اخیر آنان که خشم مسلمانان را به همراه داشته توهین به پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) است. آنان با این اقدام خود جهان اسلام را خشم و نفرت بر ضد آمریکا و رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی قرار داده است.

حیاتی تصریح کرد: ساخت و انتشار فیلم موهن علیه پیامبر رحمت و مهربانی حرکتی ناشایست و غیر قابل بخشش است. مسلمانان بیدار جهان با اتحاد و همدلی خود خشم و انزجار خود را از این اقدام موهن به نمایش گذاشتند.

وی گفت: مسلمانان پاسخ این گونه حرکات مذبوحانه و ضد بشری را خواهند داد و بر این اساس و بنا به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و استان ایلام روز دوشنبه در ایلام تظاهرات اعتراض‌آمیزی علیه این اقدام موهن برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: این تظاهرات در استان ایلام روز دوشنبه هفته جاری ساعت 10 صبح و در شهر ایلام از محل میدان 22 بهمن تا چهار راه رسالت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول