اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران:

حمله به ایران ذلت و نابودی اسرائیل را در پی دارد

خبرگزاری فارس: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقتدار و عزت ایران اسلامی گفت: حمله به ایران ذلت و نابودی رژیم صهیونیستی را در پی دارد.

حمله به ایران ذلت و نابودی اسرائیل را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمدحسین صفار هرندی در ششمین یادواره شهدای پایگاه بسیج کمیل ورامین حوزه یک حضرت قائم (عج) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس گفت: ما باید چراغ راه حرکت شهدای عزیز را روشن نگه داریم و این یادواره‌های شهدا یکی از عرصه‌های تبلور این امر است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زمان حمله عراق به کشور و بمباران شهرها به‌ویژه تهران را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: دشمن به قصد ایجاد رعب و وحشت در کشور و نشان دادن قدرت خود حملات هوایی به تهران انجام داد اما امام عزیز (ره) آن جمله معروف «دیوانه‌ای آمده سنگی انداخته و رفته» را فرمودند، صدام پس از این واکنش امام (ره) فهمید با ملتی شجاع مواجه است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن که این مطالب را می‌شنید در خود تحقیر و نابود می‌شد، این حرکت نخستین واکنش امام (ره) به جنگ بود و یک دفاع روانی در برابر دشمن محسوب می‌شد و به ملت ما در داخل روحیه بخشید.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: آن روز امام (ره) هدف والای ملت را ترسیم کردند، برای رسیدن به آن هدف والا باید سختی کشید و این خسارت‌ها در برابر هدف بسیار کم است، آن روز کمتر کسی باورش می‌شد ملت ایران از آن گذرگاه تنگ و تاریک و سخت گذشته و امروز با قدرت تمام بر قله عزت و عظمت دنیا بنشیند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، بالندگی و قدرت نظامی ایران امروز را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز یک بسیجی ایرانی یک موشک را ترک موتور خود قرار می‌دهد که کار همان موشک springer آمریکایی که در جنگ افغانستان و شوروی بلای جان هواپیماهای شوروی شده بود را انجام می‌دهد، یعنی همان رزمنده آن روز تحصیل کرده و مهندس شده است و موشک springer آمریکایی‌ها را مهندسی معکوس و بهینه کرده و با هزینه کمتر در اختیار نیروهای مسلح قرار داده است.

وی عربده‌کشی‌های سران رژیم صهیونیستی را مضحک خواند و عنوان کرد: اسرائیلی‌ها هیچ‌گاه جرات حمله به ایران اسلامی را ندارند، در داخل به شدت از جمهوری اسلامی وحشت دارند، گاه می‌آیند ادعا می‌کنند که هدف‌های خاصی را در ایران هدف گرفته‌ایم و در زمان لازم آنها را مورد هجوم قرار می‌دهیم و یا اعلام می‌کنند اگر آمریکا همراهی نکند یک‌جانبه به ایران حمله می‌کنیم.

صفار هرندی ادامه داد: بعد خود این‌ها کابوس وحشتناک حمله به ایران را تجسم می‌کنند که اگر حمله کنند صدها هزار موشک حزب‌الله مستقر در مرز اسرائیل، هزاران موشک حماس و جهاد اسلامی و از همه وحشتناک‌تر موشک‌های دور برد ایران با برد بیش از 2 هزار کیلومتر که توانایی هدف قرار دادن دورترین نقاط رژیم صهیونیستی را نیز دارد را تصور می‌کنند و در این لحظات است که یکی دیگر از مسئولینشان مصاحبه می‌کند و می‌گوید قصد حمله به ایران را ندارند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: حمله به ایران ذلت و نابودی اسرائیل را در پی خواهد داشت و این امر را کارشناسان نظامی غربی به خوبی می‌دانند، بنابراین اوباما در پی یکی از ادعاهای رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران پیغام داده بود که زیپ دهانتان را بکشید و در صورت حمله به ایران روی آمریکا حساب نکنید، آمریکا توان جنگ با ایران را ندارد، آمریکایی‌ها بارها گفتند که دیگر آمادگی ورود به یک جنگ واقعی را ندارند و در حال حاضر تنها جنگ‌های فانتزی در دستور کار آمریکا است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی‌منش، امام جماعت مسجد نیز در ابتدای این مراسم به بیان ایثارگری‌ها و ویژگی‌های شهدای دفاع مقدس، فداکاری مادران شهدا و بررسی چهار کلمه‌ی مهم «حسین (ع)، زینب (س)، ولایت و حجاب» در وصیت‌نامه 50 هزار شهید پرداخت.

این گزارش حاکی است، ششمین یادواره شهدای پایگاه بسیج کمیل ورامین حوزه یک حضرت قائم (عج)، با حضور محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، جمعی از مسئولان و روسای ادارات شهرستان و عده کثیری از مردم ورامین در مسجد امیرالمومنین (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول