اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران:

اسرائیل قدرت حمله به ایران را ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه تجاوز به ایران کار اسرائیل نیست، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در محاسباتش برای حمله به ایران دچار اشتباه شده است و تجاوز به ایران کار اسرائیل نیست.

اسرائیل قدرت حمله به ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسن فیروزآبادی در حاشیه رژه سراسری 31 شهریور که در جوار بارگاه ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، در جمع خبرنگاران در ارتباط با برخی اظهارات دشمنان گفت: در حال حاضر دشمنان ما به وحشت افتاده‌اند و دائما داد و فریادهای بیهوده می‌کنند و این به معنای تهدیدی برای جمهوری اسلامی نیست.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: آنها می‌دانند که پاسخ ایران توقف‌ناپذیر، آماده و دندان‌‌شکن است، بنابراین رژیم غاصب صهیونیستی در محاسباتش برای حمله به ایران دچار اشتباه شده است و تجاوز به ایران کار اسرائیل نیست و سودی به حال آنها ندارد.

وی در ارتباط با اوضاع کشور سوریه بیان داشت: من در حال خواندن قرآن بودم که در آن به قصه روز شنبه یهودیان رسیدم، خداوند متعال می‌فرماید «وقتی من می‌خواستم یهودیان را که از پیامبرشان نافرمانی کرده بودند به شکل بوزینه در آورم در بین آنها کسانی بودند که زمان ماهیگیری روز شنبه مردم را به نیکی نصیحت می‌کردند و ما آنان را از نافرمانان جدا کردیم و بقیه را عذاب دادیم».

فیروزآبادی تاکید کرد: معتقدم مسئولان سایر کشورها اگر در این حادثه برادرکشی و در واقع مزدوری آمریکا و صهیونیست را کنند و به وظیفه امر به معروف و نهی از منکرشان عمل نکنند آنها هم در عذاب کسانی که دست به اقدامات جنایی می‌زنند شریک هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با رزمایش آمریکا در خلیج فارس بیان داشت: این‌ها ماه‌ها است که بعد از خروج از عراق نیروهایشان را در کویت، بحرین، قطر و ... انبار کرده‌اند و برای اینکه از دلسردی و کسالت و انزوا بیرون بیایند رزمایشی را طراحی کردند تا کمی نشاط پیدا کنند.

این گزارش حاکی است، رژه 31 شهریور در تهران با حضور محمود احمد‌ی‌نژاد رئیس‌ جمهور ایران اسلامی، فیروز‌آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، سردار صالحی، امیر پوربستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرمانده‌هان نظامی و انتظامی در جوار بارگاه ملکوتی پیرجماران برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول