اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بازدید و افتتاح چند پروژه

وزیر راه و شهرسازی وارد گچساران شد

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی با هدف بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های راه‌سازی و افتتاح بخشی از پروژه مسکن مهر وارد گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

وزیر راه و شهرسازی وارد گچساران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران علی نیکزاد لحظاتی پیش با حضور در این شهرستان در سفر یک روزه خود که از گچساران آغاز شده، ضمن بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های راهسازی بخشی از مسکن مهر این شهرستان را افتتاح می‌کند.

مراسم استقبال از وزیر راه و شهرسازی در محدوده حوزه فرودگاه گچساران با حضور مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

بازدید از پروژه مسکن مهر گچساران و افتتاح یک‌هزار واحد از این پروژه، بازدید از جاده کمربندی و چند پروژه دیگر راه و شهرسازی از دیگر برنامه‌های علی نیکزاد در گچساران است.

ساخت 50 هزار واحد مسکن مهر در کهگیلویه و بویراحمد در دولت نهم و دهم

وزیر راه و شهرسازی پس از بازدید از چند پروژه دیگر راه‌ و شهرسازی در شهرستان‌های باشت و دهدشت، با شرکت در جلسه شورای مسکن کهگیلویه و بویراحمد که در گچساران برگزار می‌شود به سفر یکروزه خود پایان می‌دهد.

علی نیکزاد در بدو ورود به فرودگاه گچساران در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: سفر کنونی به گچساران در راستای بررسی و ارزیابی اجرای برخی پروژه‌های عمرانی در حوزه راه و شهرسازی در این شهرستان است.

وی با اشاره به روند ساخت پروژه مسکن مهر بیان داشت: از ابتدای دولت نهم تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد عملیات اجرایی ساخت افزون بر 50 هزار واحد مسکن مهر آغاز شده که بخشی از این واحدها به صورت خود‌مالکی در حال ساخت است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تعدادی از واحدهای مسکن مهر در این استان به اتمام رسیده است، ابراز داشت: 28 هزار و 500 واحد مسکن مهر در نقاط روستایی و 21 هزار و 500 واحد نیز در مناطق مختلف شهری کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

نیکزاد تصریح کرد: در کهگیلویه و بویراحمد 5 میلیون متر مربع مسکن مهر در حال ساخت بوده و برای ساخت واحدهای مسکن مهر این استان تاکنون 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه واگذار شده است.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول