اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

25 شهریور

وزیر راه و شهرسازی به قم سفر می‌کند

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی به منظور شرکت در مراسم افتتاح، کلنگ‌زنی و بازدید از طرح‌های بخش مسکن و حمل و نقل شنبه 25 شهریور ماه جاری به قم سفر می‌کنند.

وزیر راه و شهرسازی به قم سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، پروژه تقاطع سه سطحه 72 تن، طرح‌های مسکن مهر خود مالکین، پروژه 100 واحدی بصیرت آفاق و مسکن مهر 99 ساله محله یک پردیسان از جمله طرح‌هایی هستند که در جریان سفر یک روزه علی نیکزاد به قم رسماً افتتاح می‌شوند.

همچنین در این سفر عملیات اجرایی احداث پروژه آزاد راه قم ـ سلفچگان ـ اراک و بازار بزرگ پردیسان با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسولان استانی آغاز می‌شود.

بازدید از روند اجرای پروژه‌های مهم حوزه راه و شهرسازی از جمله پروژه آزاد راه قم ـ گرمسار توسعه ضلع شرقی حرم مطهر و سایت مسکن مهر پردیسان از دیگر برنامه‌های کاری سفر یک روزه مقام عالی وزارت به قم خواهد بود.

شرکت در جلسه شورای مسکن و حمل و نقل استان در تالار معصومیه استانداری، آخرین برنامه سفر نیکزاد است که با حضور پیریایی استاندار قم و مجموعه دستگاه‌های دست‌اندرکار تشکیل و در قالب آن مهم‌ترین مباحث و اولویت‌های این حوزه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول