اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر اقتصاد در یادواره سرداران و 222 شهید میاندرود:

بحران اقتصادی در مقابل تحریم ایران دشمنان را گرفتار کرد

خبرگزاری فارس: وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران تصریح کرد: بحران اقتصادی در مقابل تحریم ایران، دشمنان را گرفتار کرد.

بحران اقتصادی در مقابل تحریم ایران دشمنان را گرفتار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، سیزدهمین یادواره سرداران و 222 شهید شهرستان میاندرود بعد از ظهر امروز با سخنرانی وزیر اقتصاد و دارایی در روستای ساحلی برگه برگزار شد.

در این مراسم سید شمس‌الدین حسینی در سخنانی با اشاره به صبر و استقامت خانواده‌های شهدا در سال‌های جنگ تحمیلی افزود: امروز عرصه مقاومت و مجاهدت است و تمام امیدها به مردم کشور است.

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: جمهوری اسلامی امروز دیگر یک نهال جوان نیست، بیش از سه دهه از عمر آن سپری شده است و نهادی تنومند است که شاخسار آن مدیون شهادت بهترین مردان این سرزمین است.

وی افزود: امروز جنگ تمام شده است اما مجاهده و حضور در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی ادامه دارد که این سعادت بزرگ امروز نصیب ما شده است.

این مسئول با اشاره به نامگذاری دهه چهارم کشور به دهه پیشرفت و عدالت تصریح کرد: پیشرفت بدون عدالت میسر نمی‌شود و ما در دهه پیشرفت و عدالت در عرصه‌های مختلف علم و فناوری حرکت کرده‌ایم.

* در مقابل تحریم اقتصادی ایران بحران اقتصادی دشمنان را گرفتار کرد

وزیر اقتصاد با اشاره به نمره قبولی رهبر معظم انقلاب به معدل عملکرد نظام اسلامی در این سال‌ها تصریح کرد: به همین دلیل است که دشمنان نمی‌توانند ببینند که مردم ایران به پیشرفت دست می‌یابند، پس به فکر مکر و حیله می‌افتند که امروز خدعه آنان خدعه اقتصادی و تحریم است.

حسینی ادامه داد: دشمنان بر علیه مردم ایران توطئه می‌کنند غافل از اینکه خداوند خیرالماکرین است.

* تلاش‌های دشمنان برای منزوی کردن جمهوری اسلامی

وزیر اقتصاد با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای منزوی کردن جمهوری اسلامی گفت: آنها تلاش می‌کنند تا ایران را ایزوله و منزوی کنند اما در مقابل جمهوری اسلامی ایران میزبان سران جنبش عدم‌تعهد می‌شود و در مقابل تحریم اقتصادی ایران، بحران اقتصادی دشمنان را گرفتار می‌کند.

وی با بیان اینکه هر روز دشمنان یک دسیسه می‌کنند، افزود: امروز به تدبیر، وحدت و مقاومت بیشتر نیاز داریم و بهترین یادمان شهدا نیز همین است.

حسینی با اشاره به تحقیقات گسترده کنگره آمریکا در مورد ایران تصریح کرد: آنها در نهایت به این نتیجه رسیده‌اند که باید بین مردم و مسئولان نظام توطئه و تفرقه ایجاد کنند و وقتی در این مورد هم به موفقیت نمی‌رسند طرح تفرقه بین مسئولان را به عنوان یک میانبر برای اهداف خود پیگیری می‌کنند.

*تحریف سخنان رئیس‌جمهور با هدف ایجاد تفرقه بین مسئولان کشور بود

وی با اشاره به حضور موفقیت‌آمیز رئیس‌جمهور در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد و شیطنت رسانه‌ای شبکه بی‌.بی‌.سی در تحریف سخنان رئیس‌جمهور افزود: دشمنان وقتی نمی‌توانند در برابر کلام برآمده از منطق ملت ایران کاری از پیش ببرند سخنان رئیس‌جمهور را مونتاژ می‌کنند تا بین مسئولان تفرقه بیاندازند.

حسینی در این مورد گفت: اما قبل از همه مدیریت مجلس شورای اسلامی جلوی این سوءتفاهم را می‌گیرند اما این مسئله ادامه دارد و باید هوشیار بود.

* امروز عصر مقاومت و جمهوری اسلامی محور مقاومت است

وزیر اقتصاد در بیان توطئه‌های دشمنان ادامه داد: مسئولان در بخش‌های مختلف با هدایت رهبری مشغول کار هستند و دشمنان وقتی در اهداف خود موفق نمی‌شوند به دنبال سیاه‌نمایی و ایجاد یأس می‌روند.

وی گفت: امروز عصر مقاومت و جمهوری اسلامی محور مقاومت است و این مقاومت نیازمند پشتیبانی مردم است.

حسینی با اشاره به حضور پرشور و شعف و متعهدانه مردم میاندرود در یادواره شهدای این شهرستان گفت: وقتی به نمایندگی از هیئت دولت و رئیس‌جمهور در این جلسات شرکت می‌کنم قوت قلب و درس وفاداری می‌گیرم و این مسئله به تمام دنیا مخابره می‌شود.

انتهای پیام/آ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول