اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

تحریم‌ها روحیه پایداری را افزایش داده است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: تحریم‌های اقتصادی استکبار جهانی روحیه پایداری و استقامت ملت ایران را روز به روز افزایش داده است.

تحریم‌ها روحیه پایداری را افزایش داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدعلی نصرتی روز در همایش سیاسی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: دشمن با تهدید و تحریم سعی دارد تا فضای کشور را آشفته کند اما غافل از آن است که ایران در مقابل این فشار‌ها و توطئه‌ها، با تمام قدرت ایستادگی می‌کند.

وی افزود: ایران با تمام توان در مقابل متجاوزان ایستاده است و هشت سال دفاع مقدس فرهنگ پایداری ملت ایران را در برابر دشمنان تقویت کرد.

نصرتی اضافه کرد: امروز به حرمت وجود شهداست که به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها دست پیدا کردیم و می‌توانیم با تمام قدرت در مقابل دشمنان بایستیم.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی ناامیدی مردم ایران تلاش دشمنان اسلام و انقلاب است اما خودباوری، عظمت و ایستادگی ملت ایران این تلاش را به یأس تبدیل کرده است.

نصرتی با بیان اینکه تحریم‌ها برای ملت ایران پیشرفت‌های بسیاری را در عرصه‌های مختلف علمی و تکنولوژی ارمغان داشته است، تصریح کرد: اگر امروز ایران اسلامی به عنوان یک الگوی برتر برای ملل جهان معرفی شده از ایثار و دلاوری‌های امت غیور و سلحشور در دوران دفاع مقدس به دست آمده است.

وی با بیان اینکه دشمنان بدانند که تحریم برای جمهوری اسلامی ایران تهدید نیست و یک فرصت مناسب برای استقلال و خودکفایی کشور به شمار می‌رود، تاکید کرد: اقتدار جوانان ایران اسلامی همیشه ثابت شده و مشکلات باعث نشده تا جوانان ما از کار و تلاش برای پیشرفت کشور باز مانند چه بسا هر روز با استقامت و توانایی بیشتری قله‌های موفقیت را تسخیر می‌کنند.

نصرتی با اشاره به اینکه امروز ایران با وجود مشکلات و تحریم‌ها دستاوردهای نظامی را به 50 کشور جهان صادر می‌کند، اظهار داشت: دشمن از اسلام می‌هراسد و همه موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ملت ایران را از اسلام و نتایج گرایش مردم و علاقه آنان به دین مبین اسلامی می‌داند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی صبر و شکیبایی و اراده آهنین ملت ایران را در تمام ابعاد و دوران‌ها بر کفر و تهدیدات دشمنان پیروز دانست و بیان کرد: امروز روحیه شهادت‌طلبی، ایثار و شهادت به مانند گذشته در جوانان ما جاری است و بی‌هویتی و لاابالی‌گری و تجمل‌گرایی قبل از انقلاب از دل جوانان ما زدوده شده است.

نصرتی به ایام دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: استکبار جهانی از بیداری اسلامی و صدور انقلاب مقدس اسلامی مردم ایران به جهان به ویژه کشورهای اسلامی در هراس بودند و این هراس آنان باعث شد تا آنان از قدرت معنوی ملت ایران که ناشی از اسلام و آموزه‌های دینی بود، غافل شوند.

وی اظهار کرد: دفاع مقدس یک دفاع مردمی بود و تقدس آن نیز به علت مردمی بودن آن بوده است چیزی که دشمن در محاسبات خود آن را نادیده گرفت.

نصرتی اضافه کرد: حماسه سترگ ملت بزرگ ایران زمین همچون نگینی تابناک و بی‌همتا تا ابد در تاریخ این کشور می‌درخشد و به جهان و جهانیان درس آزادگی و زیستن عزتمندانه را می‌آموزد.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس در روزهای حماسه و ایثار مشق عشق کردند و عالمیان را درس عاشقی دادند و زرین‌ترین برگ تاریخ این مرز و بوم را رقم زدند.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول